شنیده ها؛

شهردار سابق انزلی گزینه شهرداری خمام

حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است شهردار سابق انزلی یکی از گزینه های جدی شهرداری خمام است. بر این اساس شنیده شده است موسی فکور پاشاکی که در بهمن ۹۵ به عنوان شهردار بندرانزلی انتخاب شده بود و اخیرا در آغاز دور جدید شوراها از این سمت استعفا داده به عنوان گزینه […]

حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است شهردار سابق انزلی یکی از گزینه های جدی شهرداری خمام است.

بر این اساس شنیده شده است موسی فکور پاشاکی که در بهمن ۹۵ به عنوان شهردار بندرانزلی انتخاب شده بود و اخیرا در آغاز دور جدید شوراها از این سمت استعفا داده به عنوان گزینه ای جدی برای شهرداری خمام مطرح شده است.

تحصیلات فکور در رشته حقوق و مدیریت دولتی است و در سوابق کاری او علاوه بر شهرداری بندرانزلی، مواردی نظیر بخشداری سنگر، معاون شهردار بندرانزلی، مسئولیت روابط عمومی و همچنین معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت نیز به چشم می خورد.

موسی فکور پس از رضا پورشعبان مسئولیت سرپرستی شهرداری بندرانزلی را بر عهده گرفته بود و نهایتا با آغاز به کار شورای پنجم از این مسئولیت کنار رفت و حسن پورقربان به عنوان شهردار انزلی انتخاب شد.

هنوز این شنیده ها تایید نشده است. پیش از این از یکی از چهره های جوان نیز نام برده می شد و باید دید نهایتا شهرداری خمام به موسی فکور سپرده خواهد شد یا جوانی تحصیلکرده و با انگیزه و یا شخصی دیگر در این سمت آغاز به کار خواهد کرد؟