محمدحسن علیپور:

شهردار رشت وظایف خود را فراموش کرد / شهردار را برای خوش و بش نیاورده‌ایم

حرف تازه – نائب رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با اشاره به عدم رفع مشکلات گذشته به انتقاد از عملکرد شهردار رشت پرداخت. محمدحسن علیپور با انتقاد از پرداخت پاداش های هنگفت به برخی از مدیران شهرداری […]

حرف تازه – نائب رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با اشاره به عدم رفع مشکلات گذشته به انتقاد از عملکرد شهردار رشت پرداخت.

محمدحسن علیپور با انتقاد از پرداخت پاداش های هنگفت به برخی از مدیران شهرداری رشت گفت: این پاداش ها باید شفاف سازی شود و در شرایطی که تاکنون حقوق کارگران بخش رفت و روب و رانندگان فضای سبز شهرداری رشت پرداخت نشده با این گونه اقدامات به شدت مخالف هستم.

وی با بیان اینکه شهردار رشت وظایف خود را به فراموشی سپرده است افزود: شهردار رشت را برای خوش و بش نیاورده‌ایم و باید مشکلات را برطرف کند.

علیپور به دستور جمع آوری زباله خشک توسط پاکبانان اشاره کرد و گفت: این موضوع خارج از شرح وظایف کارگران شهرداری رشت بوده و نباید از کارگران پاکبانی بیگاری کشیده شود.