اعضای شورا بعد از انتخاب مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت:

شهردار رشت وابسته به هیچ جناحی نیست/ مردم رشت تحمل آزمون و خطا ندارند

حرف تازه – بعد از اتمام رای گیری در صحن شورای رشت و انتخاب مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت اعضای شورا به بیان نظرات خود پرداختند. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت عضو شورای اسلامی شهر رشت با تبریک انتخاب شهردار رشت گفت: حضور در شهرداری و جایگاه مدیریت شهری شهرداری رشت افتخار بزرگی است […]

حرف تازه – بعد از اتمام رای گیری در صحن شورای رشت و انتخاب مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت اعضای شورا به بیان نظرات خود پرداختند.
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت عضو شورای اسلامی شهر رشت با تبریک انتخاب شهردار رشت گفت: حضور در شهرداری و جایگاه مدیریت شهری شهرداری رشت افتخار بزرگی است که نصیب مسعود نصرتی شد.
اسماعیل حاجی پور بعد از انتخاب شهردار رشت در صحن شورای رشت اظهار کرد: نصرتی با رای قاطع اعضای شورا انتخاب شد و امیدارم در راستای خدمت رسانی به شهر رشت و شهروندان فهیم کوشا باشد.
وی با اشاره به اینکه شهر رشت لایق بهترینها است تصریح کرد: امیدوارم با تلاشهای شبانه روزی شهر رشت به جایگاه واقعی برسد.
در ادامه احمد رمضانپور از اعضای شورای رشت نیز با اشاره به اینکه مردم رشت به انتخاب اعضای شورا اعتماد کنند گفت: جبهه اصلاحات نیز در زمان انتخاب شهردار به منظور حفظ همدلی و … از توانمند ترین گزینه حمایت کردیم.
عضو دیگر شورای رشت نیز با تبریک انتخاب شهردار رشت به شهروندان اظهار کرد: امیدوارم مسعود نصرتی در خدمت به شهروندان پرتلاش حاضر شود.
جلال الدین محمد شکریه افزود: نصرتی گزینه ای است که در بدنه شهرداری پرورش یافته و مباحث مختلف شهرداری آگاهی است و مردم رشت دیگر طاقت آزمون و خطا ندارند.
در ادامه فرهام زاهد به عنوان یکی دیگر از اعضای شورای رشت گفت: امیدوارم اخلاقیات را مورد توجه قرار دهیم و از بکار بردن القاب نادرست در دنیای مجازی نسبت به دیگر کاندیداها خودداری نمائیم.
وی افزود: از همه کسانی که طی این مدت پیگیر انتخاب شهردار رشت بودند تقاضا دارم که همچنان پیگیر اقدامات و برنامه های رشت باشند و با مطالبه گری بتوانیم شهرمان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.
سخنگوی شورای رشت نیز با بیان اینکه شهردار منتخب اهل تعامل است گفت: شهردار رشت فارغ از هرگونه جناح بازی به خدمت خواهد پرداخت.
فاطمه شیرزاد افزود: شهرداری که انتخاب شد وابسته به هیچ جناحی نیست و هیچکس نباید چنین تفکری داشته باشد.
عضو دیگر شورای رشت نیز گفت: پنج کاندید نهایی تصدی شهرداری رشت افراد توانمندی بودند.
محمد حسن عاقل منش افزود: بنده معتقدم می توانیم از برنامه ها و ایده های کاندیداهای تصدی شهرداری رشت استفاده نمود.