سید امیرحسین علوی:

شهردار رشت موظف به اجرای مصوبات شورای شهر است

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت گفت: شهردار رشت موظف و ملزم به اجرای مصوبات شورای شهر رشت است. به گزارش حرف تازه سید امیرحسین علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه شهردار رشت موظف و ملزم به اجرای مصوبات شورای شهر رشت است اظهار کرد: […]

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت گفت: شهردار رشت موظف و ملزم به اجرای مصوبات شورای شهر رشت است.

به گزارش حرف تازه سید امیرحسین علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه شهردار رشت موظف و ملزم به اجرای مصوبات شورای شهر رشت است اظهار کرد: شهردار برنامه‌هایی که درباره هفته رشت در کمیسیون فرهنگی شورا مورد تصویب اعضا قرار گرفت را باید اجرا کند.

وی یکی از دلایل کاهش بودجه برای برگزاری برنامه‌های هفته رشت را عقب‌ماندگی‌های مالی شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: اجرایی نکردن مصوبه برگزاری برنامه‌های هفته رشت در شرایطی مطرح شده که برخی از برنامه‌ها در شهرداری رشت بدون مصوبه شورا اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به حماسه ۸ دی مردم این شهر، اضافه کرد: وقایع سال ۸۸ فتنه‌ای بود که در کشور رخ داد و برای نسل ما یک امتحان و محک بزرگ برای نخبگان جامعه بود که برخی از این فتنه نتوانستند سربلند بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه افرادی برای امیال شخصی خود می‌خواستند کشور را به چالش بکشند، تصریح کرد: هشتم دی برگ زرینی بود که در تاریخ افتخار رشت ثبت شد و متعاقب آن مردم سراسر کشور در ۹ دی با تجمع به رفتارهای فتنه‌جویانه دشمنان داخلی وخارجی پاسخی محکم دادند.

علوی با تصریح بر اینکه گفتمان جوانان آموخته و آزموده باید در کشور نهادینه شود، خاطرنشان کرد: امروزه کشور مشتاق حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی بوده تا برای آینده کشور و نظام گام‌های موثر برداشته شود.