با حکم وزیر کشور؛

شهردار رشت منصوب شد

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با حکم وزیر کشور مسعود نصرتی به عنوان شهر دار رشت منصوب شد. سید امیر حسین علوی با تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و آرزوی قبولی عزاداریها در این ایام افزود: به زودی مراسم معارفه شهردار رشت برگزار خواهد شد. رئیس شورای اسلامی شهر رشت […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با حکم وزیر کشور مسعود نصرتی به عنوان شهر دار رشت منصوب شد.
سید امیر حسین علوی با تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و آرزوی قبولی عزاداریها در این ایام افزود: به زودی مراسم معارفه شهردار رشت برگزار خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: مسعود نصرتی با یازده رای موافق اعضای شورا به عنوان شهردار رشت انتخاب شد و صبح امروز از سوی وزارت کشور ابلاغ وی در سمت شهردار رشت صادر گردید.
علوی تصریح کرد: شهردار رشت خدمت صادقانه به شهروندان و رفع مشکلات شهری را در اولویت کاری خود قرار دهد و با تمام توان خود در راستای رسیدن رشت به جایگاه واقعی اش تلاش نماید.

در متن این حکم آمده است:

در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر رشت و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار رشت منصوب می نمایم.

دکتر رحمانی فضلی در فراز دیگری از این حکم، در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری را خواستار شد

 
 
 

مراسم معارفه شهردار جدید روز پنج‌شنبه سیزدهم مهرماه ساعت ۱۰ صبح  در سالن شهدای نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.