رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبرداد:

فردا ؛ انتخاب شهردار رشت

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: این نوید را به مردم فهیم رشت خواهم داد که در جلسه فردا شهردار رشت انتخاب خواهد شد. سید امیرحسین علوی اظهار کرد: کمتر از دو هفته از شروع فعالیت شورای پنجم رشت سپری و طی این مدت ۶ جلسه مستمر برگزارشده است. وی با تقدیر از […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: این نوید را به مردم فهیم رشت خواهم داد که در جلسه فردا شهردار رشت انتخاب خواهد شد.

سید امیرحسین علوی اظهار کرد: کمتر از دو هفته از شروع فعالیت شورای پنجم رشت سپری و طی این مدت ۶ جلسه مستمر برگزارشده است.

وی با تقدیر از همکاری مجموعه اعضای شورای رشت تصریح کرد: چنین روندی تاکنون به‌ندرت در شوراهای ادوار گذشته رقم خورده و این پیگیری و تداوم برگزاری جلسات برگرفته از همکاری صمیمانه چهره‌های پیشکسوت و باتجربه شورا و جوانان پیگیر و تحصیل‌کرده عضو شورا است.

علوی با اذعان به اینکه از شهردار آینده رشت انتظار ایجاد تحول و فعالیت شبانه‌روزی دارم بیان کرد: مردم رشت شایسته بهترین‌ها هستند و از مدیران انتظار تحول همه‌جانبه در شهر را دارند و در این راستا از استاندار گیلان، دستگاه‌های مرتبط، مردم شریف و انقلابی رشت، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و… تقاضای همکاری دارم و امیدوارم دعای خیرشان بدرقه راهمان در این مسیر پرفرازونشیب باشد.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به انتخاب شهردار رشت تصریح کرد: ان‌شاءالله در جلسه علنی فردا با رأی اعضای شورا شهرداری توانمند، باانگیزه و دارای تعامل با شورا و شهر انتخاب خواهد شد.

علوی بابیان اینکه امیدوارم شهردار رشت برای مدت چهار سال انتخاب شود افزود: به‌عنوان منتخب مردم رشت در شورای پنجم انتظار دارم شهردار آینده رشت برای فعالیت چهار ساله انتخاب شود و تعامل خوبی مابین شورا و شهرداری رشت برقرار و شورای رشت آغاز و اتمام دوره فعالیتی‌اش را با همان شخص به سرانجام برساند.

وی در خصوص مطرح بودن گزینه‌ای خاص از بین پنج کاندید تصدی شهرداری رشت اظهار کرد: برخی از اعضای شورا از بین پنج کاندید تصدی شهرداری رشت گزینه‌هایی را مدنظر دارند اما این موضوع هنوز به اجماع نرسیده و امیدوارم با الطاف الهی و همدلی اعضای شورا بهترین گزینه برای حضور در جایگاه مدیریت شهری انتخاب شود.

فارس