محمد حسن عاقل منش:

شهردار رشت در ۶ ماه یک هشتم بدهی ۷۳۰ میلیاردی را پرداخت کرد / در اصفهان ۴۵ سال زیرساخت پیاده راه را فراهم کردند

حرف تازه – رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در آخرین نشست اتاق شکوفایی رشت در سال ۹۶ از پرداخت ۹۲ میلیارد تومان بدهی توسط شهردار رشت قدردانی کرد. محمد حسن عاقل منش، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت ۹۶ اظهار داشت: اتاق شکوفایی شهری ظرفیت بالایی دارد و می تواند تریبونی […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در آخرین نشست اتاق شکوفایی رشت در سال ۹۶ از پرداخت ۹۲ میلیارد تومان بدهی توسط شهردار رشت قدردانی کرد.

محمد حسن عاقل منش، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت ۹۶ اظهار داشت: اتاق شکوفایی شهری ظرفیت بالایی دارد و می تواند تریبونی برای مطالبه گری مردم از مدیران شهری باشد.

وی افزود: شهردار رشت در بدو ورود با توجه به مطالبات و بدهی های شهرداری تلاش کرد بیش از ۹۲ میلیارد تومان که حدود یک هشتم معوقات و بدهی های ۷۳۰ میلیاردی شهرداری است را طی این مدت پرداخت کند که با این رقم کارهای فراوانی قابل انجام بود.

بازگشایی آرامگاه دکتر حشمت در ایام نوروز

عاقل منش از بازگشایی آرامگاه دکتر حشمت در ایام عیدنوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: بازسازی آرامگاه دکتر حشمت نیز بعد از ایام نوروز انجام خواهد شد.

در اصفهان ۴۵ سال زیرساخت های پیاده راه را فراهم کردند اما ما یکباره پیاده راه را ایجاد کردیم

وی همچنین با اشاره به راه اندازی پیاده راه فرهنگی اظهار کرد: همه معتقدیم زیرساخت لازم برای راه اندازی پیاده راه مهیا نبود و امروز می توانیم با مناسب سازی و فراهم زیرساخت مشکلات و معایب آن را رفع کنیم.

عاقل منش افزود: در اصفهان ۴۵ سال تلاش شد تا زیرساخت ها فراهم شود و سپس پیاده راه به شهر اضافه شود. اما ما یک مرتبه پیاده راه ایجاد کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا تصریح کرد: از امروز رفع سختی و مشکلات در بحث فضای سبز، معماری، راه های در دسترس و …  بر عهده ما است.

در ادامه جلسه نیز روسای کارگروه های شش گانه اتاق شکوفایی گزارشی از عملکرد کارگروه خود ارائه دادند.

گفتنی است محمدحسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی، فاطمه شیرزاد سخنگو و رئیس کمیسیون بهداشت شورا، اسماعیل حاجی پور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا، فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا و احمد رمضانپور نرگسی دیگر عضو شورای شهر رشت علاوه بر دکتر نصرتی شهردار رشت و جمعی از مدیران شهرداری و نخبگان شهر در این جلسه حضور داشتند .