اختتامیه نمایش آکواریوم کانگورو در مجتمع خاتم الانبیا

شهردار رشت خبر داد: لزوم تبدیل رشت به پایگاهی برای جشنواره های هنری

تی تی خبر (حرف تازه ) : محمد علی ثابت قدم‌ پنج شنبه گذشته با حضور در آخرین اجرای آکواریوم کانگورو با اشاره به حضور علاقمندان گیلانی به این هنر اظهار کرد: رشت قابلیت ظرفیت اقدامات حرفه ای تاتر را دارد. وی گسترش و حمایت از هنر تاتر را در کنار سایر جاذبه های گیلان یکی […]

تی تی خبر (حرف تازه ) : محمد علی ثابت قدم‌ پنج شنبه گذشته با حضور در آخرین اجرای آکواریوم کانگورو با اشاره به حضور علاقمندان گیلانی به این هنر اظهار کرد: رشت قابلیت ظرفیت اقدامات حرفه ای تاتر را دارد.
وی گسترش و حمایت از هنر تاتر را در کنار سایر جاذبه های گیلان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری برشمرد و خاطر نشان کرد: باید بتوانیم حوزه گردشگری را با حوزه هنرمند محور در رشت فعال کنیم.
شهردار رشت با بیان اینکه این شهر قابلیت اقدامات حرفه ای را دارد تصریح کرد :رشت باید به عنوان پایگاهی برای برگزاری جشنواره های فرهنگی تبدیل شود.
ثابت قدم همچنین بر لزوم حضور هرچه بیشتر هنرمندان بزرگ ایران برای اشاعه تجربیات خود در این شهر تاکید کرد و گفت: باید با در اختیار گذاشتن فضای واقعی تاتر به هنرمندان به حمایت آنان بپردازیم .
وی ترویج فرهنگ و هنردر رشت را از برنامه های شهرداری این شهر برشمرد و افزود: ترویج این هنر وحمایت از هنرمندان این عرصه نیز از اهداف دیگر شهرداری رشت است .
در ادامه این مراسم رییس کمسیون بهداشت شورای شهر رشت نیز بر ارتقای هنر تاتر گیلان تاکید کرد و اظهار داشت: هر اقدامی که برای ارتقای هنر انجام شود از وظایف شهرداری است.‌
فاطمه شیرزاد گفت: وظیفه شهرداری و شورای شهر حمایت از هنرمندان عرصه تاتر و همچنین توسعه هنر در گیلان است.

در پایان برنامه از شهردار رشت و رییس کمسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت تقدیر شد.
شعاع مشرق