در پی اولین بارش برف زمستانی؛

شهردار رشت تا ساعات اولیه صبح در سطح شهر بازدید میدانی انجام داد

سید محمد احمدی شهردار رشت، در پی اولین بارش برف زمستانی، تا ساعات اولیه صبح در سطح شهر بازدید میدانی انجام داد.

اختصاصی حرف تازه – سید محمد احمدی شهردار رشت، در پی اولین بارش برف زمستانی، تا ساعات اولیه صبح در سطح شهر بازدید میدانی انجام داد.

احمدی که پیش از این با برگزاری جلسات ستاد بحران، بر ضرورت آماده سازی ماشین آلات برفروب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز مشکلات ترددی ناشی از بارش برف تاکید کرده بود با آغاز بارش برف در سطح شهر حضور یافت.
وی در ابن بازدید بر نحوه خدمات رسانی ماشین آلات برفروب و محلول پاشی در خیابان های مختلف و همچنین میزان آمادگی اکیپ های مختلف خدماتی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت نظارت کرد.
احمدی از نخستین روزهای حضور در راس شهرداری رشت، در تمامی بارش های سنگین باران نیز حضور داشته است.
وی بر خلاف مدیران پشت میزنشین و یا برخی مدیران غیربومی که حتی در چنین روزهایی در شهررشت نیز حضور نداشته اند با تمام توان به انجام وظایف محوله پرداخته که در نوع خود جالب توجه است و به نظر می رسد این بار سرانجام پس از تغییرات پیاپی مدیریتی در راس شهرداری رشت، شهرداری بومی، دلسوز و پرتلاش دیده اند.
امید است با رفع مشکلات به جا مانده از سال های قبل و به روز رسانی و تجهیز بیش از پیش ماشین آلات شهرداری، در ادامه بارش های زمستانی نیز شاهد مشکلات جدی ترددی نباشیم و با تکمیل پروژه های مدنظر مجموعه مدیریت شهری مردم رشت برای همیشه با مسدود شدن راهها بر اثر بارش برف و باران که موهبتی الهی است خداحافظی کنند.
در این بازدید علی فتح اللهی فرماندار رشت و مدیران خدمات شهری، عمران، روابط عمومی و تعدادی دیگر از مدیران شهرداری رشت نیز حضور داشتند.
شب گذشته نیروهای خدمات شهری، سازمان عمران و دیگر واحدهای مربوطه بی وقفه مشغول خدمت رسانی به شهروندان بودند و بارش ها نیز تا ساعات اولیه صبح ادامه یافت.

شهردار رشت تا ساعات اولیه صبح در سطح شهر بازدید میدانی انجام داد

شهردار رشت تا ساعات اولیه صبح در سطح شهر بازدید میدانی انجام داد