اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهرستان رشت:

شهرداررشت انضباط مالی ندارد/تاکنون با استیضاح مخالفت کرده ام

حرف تازه : عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت در اقدام‌های اجرایی فردی بسیار توانمندی است اما انضباط مالی ندارد. اسماعیل حاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به طرح استیضاح شهردار این شهر اظهار کرد: در شرایط فعلی با استیضاح شهردار رشت مخالف هستم. وی با اشاره به نزدیک […]

حرف تازه : عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت در اقدام‌های اجرایی فردی بسیار توانمندی است اما انضباط مالی ندارد.

اسماعیل حاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به طرح استیضاح شهردار این شهر اظهار کرد: در شرایط فعلی با استیضاح شهردار رشت مخالف هستم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تصریح کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم یقیناً باید برای پرداخت حقوق و پاداش پرسنل شهرداری رشت و سازمان‌های تابعه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود و تمام این اقدام‌ها نیازمند حضور شهردار است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های قانونی که برای سرپرست شهرداری رشت وجود دارد استیضاح شهردار رشت و متعاقب آن جایگزین کردن سرپرست برای اداره شهرداری موجب تحمیل مشکلات مضاعف بر پرسنل، شهروندان و شهر می‌شود.

وی توجه به منافع شهر در تصمیم‌گیری‌ها را ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی استیضاح شهردار رشت به صلاح نیست و بنده تا کنون با این موضوع مخالفت کرده‌ام.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه معوقات پرسنل شهرداری و سازمان‌های تابعه تا پایان آذر ماه سال جاری واریز شده است گفت: اعضای شورا با جدیت پیگیر پرداخت مطالبات پرسنل هستند و این موضوع باید در اولویت تمام امور باشد.

وی یادآور شد: مطالبات پرسنل آتش‌نشانی و رفتگران تا پایان آذر ماه سال جاری پرداخت شده و ما در صدد هستیم تا پرداخت حقوق و پاداش پرسنل را به‌روز رسانی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تصریح بر اینکه شهردار اقدام‌های خوبی انجام داده است، متذکر شد: شهردار رشت در اقدام‌های اجرایی فردی بسیار توانمندی است اما انضباط مالی ندارد.