شهردار رشت از علیرضا کریمی قهرمان ارزنده کشتی ایران تقدیر کرد

حرف تازه – ظهر امروز یکشنبه سوم دی ماه طی جلسه ای شهردار رشت از کشتی گیر آزادکار ارزنده ایران، علیرضا کریمی، تجلیل کرد. مسعود نصرتی حضور در جمع نام آوران کشتی را افتخاری برای خود برشمرد و با اشاره به اتفاقات پیش آمده در رقابت های قهرمانی امید های جهان اظهار داشت: شاید هیچ کس […]

حرف تازه – ظهر امروز یکشنبه سوم دی ماه طی جلسه ای شهردار رشت از کشتی گیر آزادکار ارزنده ایران، علیرضا کریمی، تجلیل کرد.

مسعود نصرتی حضور در جمع نام آوران کشتی را افتخاری برای خود برشمرد و با اشاره به اتفاقات پیش آمده در رقابت های قهرمانی امید های جهان اظهار داشت: شاید هیچ کس غیر از علیرضا کریمی نتواند ناهنجاریها و نابرابری های امروز را درک کند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه یکی ازعلاقمندان ورزش کشتی است یاداور شد: چند سال در قزوین مدیریت هیئت کشتی آن استان را برعهده داشتم و از نزدیک با مشکلات و مسائل این ورزش آشنا هستم.

وی در ادامه افزود: کاری که امروز آقای کریمی انجام داد برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است.

دکتر نصرتی با تاکید بر اینکه حضور جوانان گیلانی در عرصه های گوناگون ورزشی ستودنی است یاداور شد: شایسته است تا نام آوران ورزش استان پس از کسب مدال و مقام مردم استان خود را فراموش نکنند آنان می توانند با حضور در جلسات مختلف و تشریح مسیر موفقیت های خود، نسبت به ایجاد انگیزه و علاقه به ورزش در دیگر جوانان اقدام نمایند.

وی در پایان گفت: امید است در سالهای آینده شاهد موفقیت روزافزون آقای علیرصا کریمی قهرمان ارزنده کشتی آزاد کشورمان در میادین بین المللی باشیم.

گفتنی است که در ادامه علیرضا کریمی به بیان نقطه نظرات خود پرداخت و شهردار رشت نیز با اهدای لوح تقدیر از این قهرمان کشتی آزاد تقدیر کرد.