شهردار جدید آستارا انتخاب شد

حرف تازه – سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا گفت: در پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر آستارا، جواد معیتی از میان هشت نامزد، با هفت رای به عنوان شهردار این شهر انتخاب و معرفی شد. عادل نیرودل روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: پس از آغاز به کار دوره پنجم شورای اسلامی […]

حرف تازه – سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا گفت: در پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر آستارا، جواد معیتی از میان هشت نامزد، با هفت رای به عنوان شهردار این شهر انتخاب و معرفی شد.

عادل نیرودل روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: پس از آغاز به کار دوره پنجم شورای اسلامی شهر آستارا از بین ۶ نامزد سرپرستی شهرداری این شهر، جواد معیتی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده بود و شورای اسلامی با بررسی سوابق اجرایی ۲۵ داوطلب تصدی شهرداری آستارا، هشت نفر را به عنوان نامزد نهایی انتخاب کرده بودند و یکی از نامزدها قبل از رأی گیری انصراف داد.
وی اضافه کرد: اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر آستارا از شهردار جدید انتظار دارند با حرکت در چارچوب قانون و با انضباط مالی، کاستی های حوزه شهر را برطرف کند.
جواد معیتی پیش از این به مدت ۱۵ سال معاون شهرداری آستارا بود.
بعد از انتخاب شهردار، اعضای شورای اسلامی و شهردار آستارا با حضور در مزار شهدای این شهر با آرمان های آن مردان آسمانی تجدید بیعت کردند.