مجید رجبی ویسرودی:

از عبدالهی انتظار امضای نامه را داشتم

حرف تازه : پس از انتقادات و شبهاتی که چندی پیش رجبی ویسرودی در شورا در خصوص تبلیغاتی بودن افتتاحیه های متعدد شهرداری رشت مطرح کرده بود؛ سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت طی نامه ای به مدیران مناطق در پاسخ به دغدغه اقلیتی از اعضای شورا تمامی مراسم ها را به جز مباحث برند سازی، شهر […]

حرف تازه : پس از انتقادات و شبهاتی که چندی پیش رجبی ویسرودی در شورا در خصوص تبلیغاتی بودن افتتاحیه های متعدد شهرداری رشت مطرح کرده بود؛ سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت طی نامه ای به مدیران مناطق در پاسخ به دغدغه اقلیتی از اعضای شورا تمامی مراسم ها را به جز مباحث برند سازی، شهر خلاق و امور بین الملل لغو کرده بود اما دوروز پس از آن مدیران مناطق نامه ای به شهردار رشت زدند و خواستار بازنگری در این تصمیم شدند و آن را ناشی از بینش اقلیتی نا آگاه دانستند. مجید رجبی ویسرودی امروز هم در صحن شورا صحبت های جدیدی در این خصوص مطرح کرد.

وی در صحن امروز شورا طی سخنانی تصریح کرد: از ریاست و اعضای شورا انتظار داشتم در مقابل توهین به اعضای شورا موضع گیری کنند و به شهردار تذکر بدهند تا جلوی چنین اقداماتی گرفته شود. از آقای جذب به دلیل اعلام موضع و حمایتشان از جایگاه شورا تشکر می کنم. اگر امروز به من توهین شود فردا ممکن است به دیگر اعضا توهین شود.

رجبی ویسرودی افزود : در جلسه شورا به شهردار در خصوص برگزاری افتتاحیه های مجزا برای ۲۲ پل عابر پیاده تذکر دادم و ایشان هم گفتند که اگر شورا چنین نظری دارد افتتاحیه برگزار نمی کنیم اما پس از آن نامه نگاری ها شروع شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مکاتبات شهردار با مدیران مناطق در خصوص افتتاحیه ها که در روزهای اخیر رسانه ای شده است آن را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی دانست و گفت: در نامه مدیران مناطق به اقلیتی نا آگاه اشاره شده است. پس از تمام این اتفاق ها پنجشنبه گذشته هم برای افتتاحیه پل عابر پیاده بلوار قلی پور دعوت نامه ارسال شد. حالا من متوجه نشدم من ناآگاه بودم یا اعضای شورا یا شهردار و بعد شهردار با نامه مدیران مناطق آگاه شد!

مجید رجبی با اشاره به سوالاتی که در خصوص مناقصات شهرداری مطرح کرده بود گفت: پاسخ های شهردار ربطی به سوالات من نداشت و این پاسخ ها توهین به من بود.  سوال مشخص من در مورد مبلغ اولیه پیمان، اسم برنده و فاصله با نفر بعدی بود اما جوابی که گرفتم چیز دیگری بود.

وی در بخشی از سخنان خود گفت : با هیچ یک از پرسنل شهرداری مشکلی ندارم.

رجبی ویسرودی تصریح کرد: از شهرداران مناطق یک و چهار انتظار امضای چنین نامه ای را به هیچ وجه نداشتم. اما از عبدالهی شهردار منطقه پنج که احتمالا قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی شورا را دارد انتظارش را داشتم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: جایگاه حقوقی و قانونی ام، به من اجازه پاسخ به شهرداران مناطق را نمی دهد. ضمن آنکه قصد ندارم با پاسخ به برخی افراد کوچک آن ها را بزرگ کنم.