شهرداری منطقه یک تمام توان خود را صرف ارائه خدمات بهینه و در خور شان شهروندان عزیز می نماید
حرف تازه – مهندس مهدی هاتفی با تاکید براینکه شهرداری منطقه یک تمام توان خود را صرف ارائه خدمات بهینه و در خور شأن شهروندان عزیز می نماید، اذعان داشت پروژه های عمرانی شهرداریها در حوزه آسفالت به سه بخش روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و همچنین مرمت و […]
حرف تازه – مهندس مهدی هاتفی با تاکید براینکه شهرداری منطقه یک تمام توان خود را صرف ارائه خدمات بهینه و در خور شأن شهروندان عزیز می نماید، اذعان داشت پروژه های عمرانی شهرداریها در حوزه آسفالت به سه بخش روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و همچنین مرمت و بهسازی آسفالت معابر و ترمیم نوارهای حفاری تقسیم می گردد.
معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه یک رشت در خصوص پروژه های آسفالت شش ماهه اول سال ۹۶ تصریح کرد، در شش ماهه اول شهرداری منطقه یک در بخش روکش آسفالت معابر مساحتی بالغ بر ۳۱۵ هزار متر مربع ، در بخش زیرسازی معابر خاکی ۴۰ هزار متر مربع و در زمینه ی مرمت و بهسازی آسفالت معابر و ترمیم نوارهای حفاری سطحی بالغ بر ۶۷ هزار متر مربع را آسفالت نموده است.
وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی در شش ماهه دوم سال خاطر نشان کرد، سیاست جدید شهرداری استفاده از توان سازمان عمران شهرداری رشت در بحث تأمین آسفالت مورد نیاز به منظور مرمت و لکه گیری معابر است که در این مقوله نیز با بکار گرفتن پیمانکاران دستمزدی عملیات ترمیم و مرمت آسفالت طی دو ماه گذشته در مساحتی در حدود ۲۰ هزار متر مربع صورت گرفته است البته کندی روند سریع اتمام عملیات در بخش آسفالت با توجه به شرایط جوی از عواملی است که تصور بوجود می آورد که در حال حاضر کاری در این خصوص صورت نمی پذیرد .
همچنین در بخشهایی که نیاز به روکش آسفالت می باشد، ابتدا باید خرابی های سطحی شناسایی و حل مشکل گردد به طوری که ابتدا مرمت منطقه خرابی باید بصورت اساسی حل( لکه گیری شده) و سپس در شرایط مساعد جوی نسبت به عملیات روکش اقدام نماییم.
در این راستا نیز کاستی هایی از قبیل تأمین آسفالت و شرایط اجرای کار وجود دارد که بخشی از آنها در حال بر طرف شدن می باشد.
ارسال دیدگاه