انتقاد شدید سید امیرحسین علوی از عملکرد شهرداری رشت در جلسه ستاد بحران:

شهرداری فرصت برفروبی در شب را غنیمت بداند/ شهر در وضعیت بحرانی به سر می برد

  حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صبح پنجشنبه ستاد بحران که در شورا برگزار شد از عملکرد و خدمات رسانی شهرداری رشت به شدت انتقاد کرد. سید امیر حسین علوی ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: زحمات همکاران و پرسنل شهرداری رشت نباید نادیده گرفته […]

 

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صبح پنجشنبه ستاد بحران که در شورا برگزار شد از عملکرد و خدمات رسانی شهرداری رشت به شدت انتقاد کرد.

سید امیر حسین علوی ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: زحمات همکاران و پرسنل شهرداری رشت نباید نادیده گرفته شود اما شهر در وضعیت بحرانی به سر می برد.

وی با اشاره به برف سال ۹۳ تصریح کرد: برف ۹۲ یک هفته ادامه داشت اما خدمات طلایی ارائه شد.

علوی در ادامه اظهار داشت: آنچه امروز برای مردم آزار دهنده است عدم امداد رسانی و خدمات به موقع و همچنین قطعی پیاپی برق است.

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه سقوط درختان مشکلات زیادی را در عبور و مرور شهروندان ایجاد کرده است ، افزود: تردد در سطح شهر حتی در معابر اصلی به کندی صورت می گیرد و حتی خیابان های اصلی شهر هم وضعیت مناسبی ندارند.

سید امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه باید تمام نیروهای شهرداری در مناطق پنجگانه بسیج شوند، تصریح کرد: تماس های مکرر از سوی شهروندان نشان دهنده وضعیت نامطلوب در بسیاری از نقاط شهر است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت افزود: مسکن مهر، جماران، دروازه لاکان، حمیدیان، پیرکلاچای، سلیمانداراب، کسبخ، سیاه اسطلخ و سایر مناطق کم برخوردار در وضعیت بسیار سختی به سر می برند.

علوی با اشاره به اینکه پیش بینی برف از چند روز قبل انجام شده بود ، گفت: هرس درختان و بسیج ادوات سنگین به موقع انجام نشده است.

وی در پایان متذکر شد: شهرداری فرصت برفروبی شب تا صبح را غنیمت بداند و این زمان را از دست ندهد. همچنین از اداره برق خواهشمندم که بیش از این به داد مردمی که در بی برقی به سر می برند برسد.