شهرداری رشت ده ها نیرو بدون هماهنگی شورای شهر جذب کرده است!

تی تی خبر : صدوبیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر رشت در عمارت مرکزی شورا برگزار شد. ۱۵:۵۶؛ در ابتدای جلسه محمدعلی رفیعی نوده رئیس شورا، درگذشت پرویز شریفیان عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر رشت را تسلیت گفت. وی تصریح کرد: “در تاریخ سوم آذرماه، شهردار در صحن شورا حاضر شد و تاکید کرد […]

Rasht-shoraتی تی خبر : صدوبیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر رشت در عمارت مرکزی شورا برگزار شد.

۱۵:۵۶؛ در ابتدای جلسه محمدعلی رفیعی نوده رئیس شورا، درگذشت پرویز شریفیان عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر رشت را تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: “در تاریخ سوم آذرماه، شهردار در صحن شورا حاضر شد و تاکید کرد ۹۴ روز به افتتاح پروژه پیاده راه فرهنگی رشت باقی مانده است، دیروز طی بازدیدی که از این پروژه داشتم، دیدم باگذشت حدود بیست روز از آن تاریخ، عدد تابلوی روزشمار ۸۸ بود!”

رفیعی ادامه داد: “اگر دستگاه روزشمار خراب است، آن را اصلاح کنند، شهردار بداند که اعضاء شورا و مردم روی اعمال شهرداری نظارت دارند.”

۱۶:۱۱؛ محمود باقری خطیبانی بعنوان اولین ناطق پیش از دستور این جلسه اظهار داشت: “حدود پنج ماه است که نیروهای حجمی شورا حقوق دریافت نکرده اند! مگر ما مدافع منافع و حقوق مردم نیستیم؟! چطور اعضاء شورا دم از نهج البلاغه و احادیث حضرت علی می‌زنند، برای همایش میرزا بودجه اختصاص می‌دهند، اما فرزندان میرزا و جوانان این دیار را رها کرده اند!؟”

این عضو شورا ادامه داد: “کار شهرداری انجام وظایف نیروی انتظامی شده است.”

باقری خطیبانی در خاتمه نطق خود محمودباقری با انتقاد از عملکرد شهرداری، تصریح کرد: “در شهرداری، افرادی را از بیرون آورده اند، قرارداد بسته اند، پست هم داده اند!”

۱۶:۲۱؛ محمدعلی رفیعی نودهی نیز با تاکید اظهارات باقری گفت: “اخیرا شهرداری اقدام به جذب ده ها نیرو بدون هماهنگی اعضاء شورا نموده است که از شهردار می‌خواهیم در این زمینه پاسخ دهد.”

رئیس شورا همچنین گفت: “با توجه به فصل سرما و احتمال بارش برف، از مدیران شهرداری و خدمات شهری خواست تا تدابیر لازم را برای جلوگیری از حوادث بیاندیشند.”

۱۶:۲۸؛ در دستور این جلسه نیز، لایحه فروش دوازده خودروی فرسوده از مدیران شهرداری نیز به تصویب نرسید و قرار شد، بصورت عادی در کمیسیون مربوطه بررسی شود.

۱۶:۴۳؛ بنا به پیشنهاد شهردار به شورا، کاظم نیکومنش نودهی، برادر مظفر نیکومنش نودهی عضو شورای شهر، جهت عضویت در هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری معرفی شد، که با ده مخالف و تنها پنج رای، نتوانست آرای لازم را کسب کند!

۱۶:۴۵؛ همچنین فاطمه شیرزاد نیز با کسب ۱۱ رأی موافق به جای فرهاد شوقی در کمیسیون کارشناسی شهرداری انتخاب شد.

۱۷:۰۱؛ مقرر شد هفته آتی جلسه فوق العاده ای با حضور شهردار و بطور غیر علنی برگزار شود.

منبع : خزر آنلاین