احمد رمضانپور نرگسی:

شهرداری رشت در بحث مدیریت پسماند اقدامات ماندگاری انجام داد

عضو شورای شهر رشت در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری اجرای تقاطع های غیرهمسطح و ساماندهی رودخانه های رشت میان شهرداری رشت گفت: شهرداری رشت در بحث مدیریت پسماند اقدامات ماندگاری انجام داد.

اختصاصی حرف تازه – احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری اجرای تقاطع های غیرهمسطح و ساماندهی رودخانه های رشت میان شهرداری رشت، ضمن ابراز امیدواری در خصوص رفع مشکل رودخانه ها به کمک قرارگاه خاتم گفت: شهرداری رشت در بحث مدیریت پسماند اقدامات ماندگاری انجام داد.

رمضانپور نرگسی با تاکید بر ضرورت احیای رودخانه های گوهررود و زرجوب اظهار داشت: در تمام دنیا شهرهایی که دارای رودخانه هستند رشد اقتصادی بالاتری دارند اما متاسفانه در شهر رشت رودخانه به نقمت تبدیل شده است.

وی افزود: با توجه به تردد سالانه هموطنان به استان گیلان، ساماندهی این دو رودخانه همانند مساله دریاچه ارومیه یک مساله ملی است و فردی مثل دکتر نوبخت می تواند در این زمینه کمک حال ما باشد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: اگر روزی رشت شهر اولین ها بوده است امروز متاسفانه شهر آخرین ها است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های گیلان حتی با همین استان های قزوین و اردبیل نیز قابل مقایسه نیست تصریح کرد: تبریز که یک زمانی یک ده بزرگ بود امروز برای خود در حد یک پایتخت است.

رمضانپور نرگسی ادامه داد: برخی می گویند شورای پنجم رشت کاری نکرد اما آنان که در انشقاق شورای پنجم نقش داشتند باید امروز پاسخگو باشند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت شهری رشت با وجود تمامی محدودیت ها، گفت: شهرداری رشت در بحث مدیریت پسماند اقدامات ماندگاری انجام داد و امیدواریم از یکی دو سال آینده دیگر زباله ای در سراوان انباشته نشود.

احمد رمضانپور نرگسی پسماند و رودخانه ها را دو مشکل بزرگ مدیریت شهری رشت دانست و افزود: این مشکلات، مشکلاتی پنجاه ساله است و امیدواریم به دست توانای قرارگاه خاتم مشکل رودخانه ها رفع شود.

شهرداری رشت در بحث مدیریت پسماند اقدامات ماندگاری انجام داد

شهرداری رشت در بحث مدیریت پسماند اقدامات ماندگاری انجام داد