عاقل منش در عیادت از پاکبان آسیب دیده:

شهرداری از کارکنان خود حمایت بیشتری داشته باشد

حرف تازه: محمد حسن عاقل منش به عیادت محمدرضا اخلاقی پاکبان آسیب دیده رفت. محمد حسن عاقل منش، رییس اسبق شورای اسلامی شهر رشت، ضمن عیادت از پاکبان آسیب دیده در تماس هایی تلفنی با سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت و علی بهارمست معاون خدمات شهری رشت خواستار پیگیری جدی تر وضعیت محمدرضا اخلاقی […]

حرف تازه: محمد حسن عاقل منش به عیادت محمدرضا اخلاقی پاکبان آسیب دیده رفت.

محمد حسن عاقل منش، رییس اسبق شورای اسلامی شهر رشت، ضمن عیادت از پاکبان آسیب دیده در تماس هایی تلفنی با سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت و علی بهارمست معاون خدمات شهری رشت خواستار پیگیری جدی تر وضعیت محمدرضا اخلاقی پاکبان آسیب دیده و رسیدگی به مشکلات خانواده این پاکبان و همچنین خانواده راننده خودروی خدمات شهری که در آن سانحه جان باخت شد.

وی با بیان اینکه روند مداوای این پاکبان آسیب دیده با هزینه های نسبتا سنگینی برای او همراه خواهد بود از مجموعه مدیریت شهری خواست تا به صورت جدی تری پیگیر مشکل به وجود آمده برای این پاکبان باشند و مسئولین مربوطه به این موضوع ورود کنند.

وی افزود: انتظار می رود مجموعه مدیریت شهری از کارکنان خود و به خصوص اقشار آسیب پذیر حمایت بیشتری داشته باشد.

سجاد حسینی مدیر عامل اسبق شرکت کود آلی و مصطفی عاقل منش مشاور جبار کوچکی نژاد نیز با حضور در کنار محمدرضا اخلاقی از او عیادت کردند.

پیش از این فاطمه شیرزاد پیگیر مشکلات این پاکبان آسیب دیده بود و از او عیادت کرده بود.

گفتنی است محمدرضا اخلاقی روز جمعه در تصادف خودروی کمپرسی با خودروی رفت و روب شهرداری ، در مقابل کارخانه سیمکو از ناحیه کتف و ساعد و دست راست دچار شکستگی شده است و میرزا علی فلاح زاده راننده خودروی رفت و روی در دم فوت کرد. گفته می شود علت حادثه خواب بودن راننده کمپرسی بوده است.

img_20161003_233353