مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور :

شهدا در دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام ،غیرت و عشق را معنا کردند

تی تی خبر (حرف تازه) : مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور  گفت : شهدا در دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام و تشییع در یک نبرد مردانه معنای  واقعی غیرت و شجاعت ،عشق و مسئولیت پذیر ی را به نمایش گذاشتند به گزارش عصر صادق ,فهیمه فرهمندپور پیش از ظهر امروز در مراسم اجلاسیه بانوان نخستین […]

تی تی خبر (حرف تازه) : مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور  گفت : شهدا در دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام و تشییع در یک نبرد مردانه معنای  واقعی غیرت و شجاعت ،عشق و مسئولیت پذیر ی را به نمایش گذاشتند

به گزارش عصر صادق ,فهیمه فرهمندپور پیش از ظهر امروز در مراسم اجلاسیه بانوان نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در میدان شهدای ذهاب با بیان اینکه در مسیر عشق زنان ایران اسلامی اگر لازم باشد خودشان سلاح به دست می گیرند افزود:ما تربیت شده معرفت تاریخی اهل بیت هستیم.

وی با بیان اینکه در تاریخ دیدیم زمانی فاطمه(س) می خروشد و زن نقش رفتن را بر عهده می گبرد،گفت: اندکی بعد اباعبدالله نقش رفتن را بر عهده می گیرد و زینب و خانواده نقش ماندن را بر عهده می گیرند و زنان ایران اسلامی برای دفاع از ارش ها  همه گونه آماده هستیم .

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور با بیان اینکه با افتخار پیشانی به خاک می نهم و در برابر همه مردان و زنان جامعه اسلامی  و خانواده های شهدا و ایثارگران ادای احترام می کنم تاکید کرد: ما از برکت و رزق شهدا امروز در امنیت هستیم .

فرهمند پور گفت: شهدا فرسنگها دور از خانه و کاشانه در یک نبرد مردانه تمام غیرت و شجاعت ،عشق و مسئولیت پذیر ی خود را طبق اخلاص گذاشتند و به حفاظت از مرزهای اعتقادی اسلام و تشییع و حریم اهل بیت پرداختند.

وی با این توضیح که در نظام معنای زندگی، واژه‌ها تغییر می‌کند و جنگ خوشایند نیست،  تصریح کرد :اما معنای جهاد به تن می‌کند و در این صورت مقدس می‌شود.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور تاکید کرد:  انسانی خوشبخت است که زندگی را بر اساس معیارهای الهی معنا کند و زنان و مردان جامعه ما زندگی را اینگونه معنا می‌کنند .