به قلم پیمان علیزاده ؛

شنیده هایی از تلاش یک رئیس هیئت بوکس برای برکناری مخالف خود و گرفتن دفتر و باشگاه شهرستان

پیمان علیزاده از مربیان پیشکسوت بوکس طی یادداشتی در کانال تلگرامی اخبار بوکس از شنیده هایی از تلاش یک رئیس هیئت بوکس برای برکناری مخالف خود و گرفتن دفتر و باشگاه نوشت.

حرف تازه – صدای شهروند: پیمان علیزاده از مربیان پیشکسوت بوکس طی یادداشتی در کانال تلگرامی اخبار بوکس از شنیده هایی از تلاش یک رئیس هیئت بوکس برای برکناری مخالف خود و گرفتن دفتر و باشگاه نوشت:

رئیس مخالف: من رای ندادم ناراحت است.
شنیده شده بعداز انتخابات مجمع یکی از استانهای کشور به عنوان رئیس هیات بوکس آن استان فقط با ۱ رای مخالف او در صدد برداشتن این مخالف خود و گرفتن دفتر و باشگاه آن شهرستان است. که تا کنون به هر دری زده و نفر معرفی کرده اما موفق به این کار نشده است.
حال سوال اینجاست چرا نتوانست؟
جواب:
مطابق قانون عزل و نصب هر رئیس هیاتی با رئیس اداره ورزش آن شهرستان است و رئیس هیات نمیتواند حکم کند و رئیس شهرستان را تغییر دهد مگر با حکم رئیس اداره شهرستان.
۲- خانه بوکس و دفتر هر شهرستانی برای آن شهرستان است و مطابق قانون رئیس هیات نمیتواند حکم حکومتی دهد و دفتر یا باشگاه شهرستان را مال خود کند. مگر با توافق دوستانه یا ارتباطات غیر قانونی پشت پرده
حالا آقا اگه هر کس تحمل مخالفان و منتقدانشان را نداشته باشند که سنگ روی سنگ بند نمیشود. به جای این کارها آن یکی را هم جذب کن…
آخه نیومده
آخه شما رئیس یک استان هستی نگاه شما باید استانی باشه و مثل هیاتهای دیگه در اداره کل دفتر داشته باشید و شهرستانها را نظارت و حمایت کنید. نه این که  دفترشان را از آن خود نمایید.
آن هم گرفتن دفتر یا برداشتن رئیس هیاتی که به هزار جا وصله!
میترسیم این قصه برعکس بشه…
شنیده هایی از تلاش یک رئیس هیئت بوکس برای برکناری مخالف خود و گرفتن دفتر و باشگاه شهرستان

شنیده هایی از تلاش یک رئیس هیئت بوکس برای برکناری مخالف خود و گرفتن دفتر و باشگاه شهرستان

حرف تازه : انتشار مطالب دریافتی بخش صدای شهروند، به معنای تایید محتوای آن نیست و به منظور تنویر افکار عمومی منتشر می گردد. بدیهی است هرگونه واکنشی نسبت به اینگونه مطالب از طریق همین رسانه منتشر خواهد شد.