مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت خبر داد:

شناسنامه دار شدن کلیه دستفروشان بافت مرکزی رشت

مجتبی شهرستانی، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت در گفت و گویی از شناسنامه دار شدن کلیه دستفروشان محدوده بافت مرکزی شهر رشت خبر داد.

حرف تازه – مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت در گفت و گویی از شناسنامه دار شدن کلیه دستفروشان محدوده بافت مرکزی شهر رشت خبر داد.

مجتبی شهرستانی افزود: ۷۰ درصد دستفروشان مناطق پنج گانه شهرداری نیز شناسنامه دار شدند و مدارک هویتی آنها دریافت شده و در معاونت های خدمات شهری مناطق شهرداری ثبت شده است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه در گذشته بعضا درگیری هایی که ارتباطی با مامورین سدمعبر شهرداری نداشت را در فضای رسانه ای به نام مامورین سد معبر پخش می شد بیان کرد: برای جلوگیری از این امر به همت معاونت خدمات شهری شهرداری برای کلیه مامورین سدمعبر لباس یک دست و فرم درنظر گرفته شده تا مامورین سد معبر با هویتی مشخص فعالیت کنند.

شهرستانی خاطرنشان کرد: ستاد سد معبر شهرداری رشت کلیه عملیات های جمع آوری سد معبر را مستندسازی و فیلم برداری می کنند تا از حواشی جلوگیری شود و همچنین خودداری از هرگونه درگیری نیز به کلیه عوامل سد معبر تذکر داده شده است.