نامه تلخ سه تن از رفتگران به شورای رشت؛

شما نماینده مدیران شهرداری هستید یا نماینده ما بدبخت ها!

حرف تازه : پس از طرح موضوع استیضاح دکتر محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت از سوی اعضای شورا تحریریه حرف تازه تلاش فراوانی داشت تا مواضع هر دو جناح موافق و مخالف و واکنش ها به این استیضاح را پوشش دهد و در واقع آنچه در سطح جامعه رخ می دهد را به مخاطبان انتقال دهد. […]

حرف تازه : پس از طرح موضوع استیضاح دکتر محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت از سوی اعضای شورا تحریریه حرف تازه تلاش فراوانی داشت تا مواضع هر دو جناح موافق و مخالف و واکنش ها به این استیضاح را پوشش دهد و در واقع آنچه در سطح جامعه رخ می دهد را به مخاطبان انتقال دهد. پس از آنکه جمعی از مدیران شهرداری در حمایت از شهردار رشت نامه ای به استاندار نوشتند و آن را امضا کردند و برخی اعضای شورا هم با جملاتی نظیر من هم ثابت قدم هستم موجی مردمی را در حمایت از شهردار رشت ایجاد کردند نامه ای از سه تن از رفتگران شهرداری رشت به دستمان رسید که چاره ای جز چند دقیقه سکوت در برابر آن نداشتیم و به احترام این قشر زحمتکش تصمیم گرفتیم این خبر را به عنوان تیتر روز انتخاب و منتشر کنیم. متن نامه با اندکی ویرایش به شرح ذیل است:

به نام خدا
از یک رفتگر به اعضای شورا

اعضای محترم شورای شهر شنیدیم و خوشحال شدیم که قرار است شهردار را عوض کنید اما دیدیم که مدیرانی که آقای شهردار انتخاب کرده است نامه نوشتند که این شهردار خوب است و عوض نکنید. آقایان شورا اگر آنها نامه ننویسند چه کسی بنویسد. من ۴ کلاس سواد دارم ولی دلم خواست نامه بنویسم. اعضای شورا مخصوصا خانم شیرزاد که برای ما همایش می گیرد تا از ما حمایت کند ولی مثل اینکه آن هم برای رای است و فقط ما را به عنوان رای می بینند. آقای موسوی که چند بار با نهج البلاغه دیدیم و می گویند در جلسه شورا از امام علی (ع) حرف می زند آیا امام علی (ع) آدم دروغگو و آدمی که حق را ناحق می کرد را به عنوان رئیس انتخاب می کرد که شما می دانید شهردار شما هم دروغ می گوید هم حق را ناحق می کند. زندگی ما خراب شده حقوق ما دیر داده می شود هرچند شاید برای شما مهم نباشد چون جای ما نیستید ولی از شما تقاضا داریم فکر کنید بعد رای بدهید آیا خدا و امام علی (ع) جای شما بودند باز هم به آقای شهردار اعتماد می کردند؟ مدیرانی که خودش گذاشته ازش تعریف می کردند و تا می ترسند اضافه پولی که می گیرند شاید نگیرند نامه می نویسند. شما نماینده مدیران شهرداری هستید یا نماینده ما بدبخت ها؟ به ما احترام بگذارید. ما از زمانی که این شهردار آمده همه زندگی مان را از دست داده ایم. شما را به خدا قسم می دهم که به حق رای بدهید نه به خاطر اینکه دوستانتان از شما می خواهند شهردار بماند و نه برای اینکه رای جمع کنید.
ما از آن کتاب هیچ چیز نمی فهمیم ولی فکر می کنیم شما چون زیاد بلد هستید آن را برای خودتان استفاده می کنید. به علی قسم امام علی (ع)  نمی گذاشت این شهردار یک ساعت شهردار بماند.

(سه امضا)

بقیه همکارها ترسیدند امضا کنند چون می گویند اعضای شورا که معلوم نیست از ما حمایت کنند آنها از مدیران شهرداری حمایت می کنند.

حرف تازه(تی تی خبر) امیدوار است اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری رشت به جای اعلام موضع در مقابل این خبر ، کمی بیشتر به فکر رفتگران عزیز این شهر باشند و در اولویت بندی های خود دقت بیشتری به خرج دهند. تصویر نامه دریافتی عینا در ذیل قابل مشاهده است:

photo_2016-08-03_14-45-46 photo_2016-08-03_14-46-04