ششمین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم در مسجد حاج صمدخان رشت برگزار شد

ششمین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با همکاری شهرداری منطقه دو در مسجد حاج صمدخان محله باقرآباد رشت برگزار شد. در این محفل رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت، سید رضا موسوی روزان عضو شورای اسلامی شهر […]

ششمین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با همکاری شهرداری منطقه دو در مسجد حاج صمدخان محله باقرآباد رشت برگزار شد.

در این محفل رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت، سید رضا موسوی روزان عضو شورای اسلامی شهر رشت، علیرضا قانع رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، مجتبی شهرستانی مدیر خدمات شهری شهرداری رشت و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

در انتهای مراسم سید رضا موسوی روزان در بخشی از سخنان خود، با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) در حکمت های نهج البلاغه گفت : فَاعِلُ الْخَیْرِ خَیْرٌ مِنْهُ وَ فَاعِلُ الشَّرِّ شَرٌّ مِنْهُ. کننده کار خیر و نیکو از خود کار خیر برتر و بالاتر است و کننده کار شر از خود کار شر بدتر است
عضو شورای اسلامی شهر رشت در بیان اهمیت برگزاری محافل قرآنی تصریح کرد: همانطور که کنندگان کار شر مثل داعشی ها، تکفیری ها، استکبار جهانی و همه کسانی که مرتکب کار شری می شوند، جایگاهشان از خود کار شر پست تر است؛ برگزار کنندگان محافل قرآنی نیز با انجام اعمال خیر جایگاهی برتر از اعمال خیر دارند و این شان و منزلت را از همان کار خیر به دست می آورند.
قرائت قرآن و اجرای گروه تواشیح از جمله برنامه های در نظرگرفته شده در این محفل بود.