شرکت ایمن سازه فدک ؛ تحقق آینده‌ در امروز

انتخاب شرکت معماری و مهندسی حرفه‌ای و شناخته شده برای اجرای یک سازه مجلل و مدرن بسیار اهمیت دارد. شرکت ساختمانی ایمن سازه یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی است که در این زمینه سابقه فعالیت درخشانی داشته است.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی : شرکت‌های معماری زیادی در داخل کشور مشغول به کار هستند، اما به‌جرئت می‌توان ایمن سازه را در میان‌برترین آنها قرار داد. این موضوع را می‌توان با بررسی ساختمانی‌هایی که تابه‌حال توسط این شرکت اجرا شده‌اند هم نتیجه گرفت. با ما در ادامه همراه باشید تا همه چیز را در مورد شرکت ایمن سازه بررسی کنیم.

درباره شرکت ایمن سازه فدک

خیلی کوتاه می‌توان ایمن سازه را توسعه‌گر، سرمایه‌گذار و سازنده ساختمان‌های مدرن و لوکس در ایران، معرفی کرد.

ایمن سازه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و تا به امروز موفق به اتمام ۳۰۰ پروژه مهندسی در زمینه‌های مختلف شده است. از این میزان، ۷۰ عدد آن مربوط به ساختمان‌های لوکس و مدرنی است که در ایران و کشورهای خارجی طراحی و ساخته شده‌اند.

بیش‌تر پروژه‌های لوکس ایمن سازه که شامل ۵۰ ساختمان می‌شوند در ایران و عمدتاً در شهر تهران هستند. این شرکت در کشورهای اطراف هم ۲۰ پروژه ساخت‌وساز و طراحی را به اتمام رسانده است و از بابت هم تجربه بسیار زیادی دارد.

زمینه‌های کاری شرکت ایمن سازه

برای این که درک بهترین در مورد شرکت ساختمانی ایمن سازه داشته باشید و به‌خوبی متوجه شوید که این شرکت چه کارهایی انجام می‌دهد، زمینه‌های کاری ایمن سازه را به سه دسته کلی تقسیم کرده و در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱٫       معماری لوکس و مدرن

شهرت شرکت ساختمانی ایمن سازه به دلیل طراحی‌های مدرن، زیبا، لوکس و بسیار کاربردی است. این شرکت اهداف راهبردی خود را در راستای پیشرفت در زمینه همین طراحی‌ها معین کرده است و از زمان آغاز به کار تا به امروز توانسته تجربه و دانش بسیار زیادی در طراحی‌های مدرن و لوکس کسب کند.

اگر به بخش پروژه‌های وب‌سایت شرکت ایمن سازه سری بزنید، متوجه خواهید شد که این شرکت تمرکز بسیار زیادی روی طراحی و ساخت ساختمان‌های مدرن دارد.

۲٫       طراحی و ساخت انواع سازه‌های مهندسی

نکته جالب اینجاست که ایمن سازه نه‌تنها توانای طراحی و ساخت ساختمان‌های مدرن و لوکس را دارد، بلکه می‌تواند سازه‌های مهندسی دیگری هم طراحی کند. به‌طورکلی در طی سال‌های فعالیت این شرکت، ۳۰۰ پروژه انجام شده که ترکیبی از ساختمان‌های اداری، مسکونی یا تجاری بوده‌اند. ازاین‌رو می‌توان شرکت ایمن سازه فدک را در این زمینه هم باتجربه و توانا دانست.

۳٫       توسعه‌گر و سرمایه‌گذار برای ساختمان‌های مدرن و لوکس

بخش مهمی از فعالیت‌های این شرکت به پیداکردن و بررسی پروژه‌های اختصاص می‌یابد که ارزش سرمایه‌گذاری بالایی دارند. به طور عمده شرکت ساختمانی ایمن سازه تمرکز خود را روی سرمایه‌گذاری و توسعه ساختمان‌های مدرن و لوکس گذاشته است.

مدیرعامل شرکت ساختمانی ایمن سازه چه کسی است؟

احتمالاً کنجکاو هستید که بدانید مدیرعامل چنین شرکت باتجربه‌ای چه کسی می‌تواند باشد؟

“آقای مهندس علی تبار” مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت ایمن سازه، شخصی باتجربه در زمینه معماری است. او سابقه ۲۵ سال کار در زمینه معماری دارد. علی تبار مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه صنعتی شریف در رشته عمران اخذ کرد. همچنین مدرک کارشناسی ارشد خود را هم در همین دانشگاه و در رشته عمران – سازه‌های هیدرولیکی اخذ کرد.

به‌طورکلی او تبحر خاصی در زمینه طراحی و اجرای ساختمان‌های مدرن، لوکس و کاربردی دارد و از این لحاظ کاملاً با اهداف شرکت ایمن سازه در یک راستا قرار دارد.

برترین پروژه‌های ایمن سازه

زمانی که می‌خواهید یک شرکت معماری را برای تکمیل ساختمان خود انتخاب کنید، بی شک به سراغ بررسی کارهای قبلی انجام شده توسط آن‌ها خواهید رفت. برای آسان‌تر شدن کارتان و آشنایی بیش‌تر با شرکت ساختمانی ایمن سازه، تصمیم داریم تا در ادامه ۴ مورد از شاخص‌ترین پروژه‌های این شرکت را معرفی کنیم.

·        خانه شریفی‌ها

نام و عکس این ساختمان مسکونی که متعلق به خانواده شریفی است در رسانه‌های داخلی و خارجی بسیار بازتاب داشت. معمار این ساختمان، علیرضا تغابنی بود و شرکت ایمن سازه آن را به اجرا در آورد. نکته جالب اینجاست که معماری این ساختمان در شهر تهران توانست دیدگاه بسیار از افراد را به نحوه طراحی ساختمان‌های مسکونی تغییر دهد.

برترین پروژه‌های ایمن سازه

·        سدروس

سدروس نام درختی است از خانواده کاج که در تمامی فصول سال سبز و خوش‌رنگ است. در طراحی ساختمان سدروس هم این موضوع موردتوجه بود. نتیجه نهایی ساختمانی بسیار متمایز از سازه‌های دیگر و البته در ترکیب با المان‌های طبیعی بود که باعث می‌شوند ساکنین و افراد رهگذر احساس بسیار خوشایندی از دیدن این سازه به دست آورند.

·        سولاریس

این ساختمان هنوز در مرحله طراحی است و بخش‌های ابتدایی کار انجام شده‌اند. باتوجه‌به برنامه هدف‌مندی که شرکت ایمن سازه برای ویلا برج سولاریس در نظر گرفته است، این سازه تا سال ۱۴۰۵ به اتمام خواهد رسید.

سولاریس از هیچ جهت شباهت به برج‌های معمولی ندارد و یکی از خاص‌ترین سازه‌های نوار ساحلی شما کشور و محمودآباد خواهد بود.

·        گراندو

از جمله برترین ساختمان‌های لوکس و مدرن شهر تهران، می‌توان به گراندو اشاره کرد. این ساختمان از لحاظ امکانات به شکلی تجهیز شده که ساکنین هیچ نیازی برای خروج از خانه نداشته باشند. معمار این ساختمان هم علیرضا تغابنی است و به کمک شرکت ساختمانی ایمن سازه در نهایت ساختمانی مسکونی با امکانات یک هتل ۵ ستاره ساخته شد.

مشهورترین معماران همکار با ایمن سازه

شاید برای شما هم سؤال باشد که شرکت ایمن سازه چگونه این ساختمان‌های مدرن و لوکس را طراحی و اجرا می‌کند؟

جواب بسیار ساده است، ایمن سازه با برترین معمارهای زن و مرد ایران در این زمینه همکاری دارد. در ادامه با ما باشید تا ۳ مورد از برترین معماران ایرانی که با ایمن سازه همکاری دارند را معرفی کنیم.

۱٫       محمدرضا نیکبخت

او مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال ۱۳۷۵ از دانشگاه شهید بهشتی در رشته معمار اخذ کرد. پس از آن در سال ۱۳۸۲، دفتر معماری “مهندسان مشاور زندیگان” را تأسیس کرد. رزومه محمدرضا نیکبخت شامل نظارت بر بیش از ۴۰۰ پروژه ساخت خانه مسکونی، مرمت و بازسازی مکان‌های تاریخی مانند خانقاه چلبی اوغلو، حمام سالار، مجموعه تاریخی بایزید بسطامی و بسیاری موارد دیگر است.

۲٫       علیرضا تغابنی

نتیجه همکاری علیرضا تغابنی و شرکت ساختمانی ایمن سازه، طراحی و ساخته‌شدن ساختمان‌هایی است که هر کدام به تنها موفق به دریافت جوایز داخلی و خارجی شده‌اند. یکی از همین پروژه‌ها، خانه شریفی‌ها است که نمای بسیار متمایز و خلاقانه‌ای دارد. البته او در طراحی ساختمان‌های گراندو و سدروس هم با شرکت ایمن سازه تهران همکاری داشته است.

مشهورترین معماران همکار با ایمن سازه

۳٫       نشید نبیان

در حال حاضر نشید نبیان با شرکت ایمن سازه فدک در طراحی ویلا برج سولاریس همکاری دارد. این ساختمان از هر لحاظ ماهیت ساختارشکنی دارد و ازاین‌رو حتی با این که در مرحله طراحی است، باز هم توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب کرده است. نشید نبیان یکی از برجسته‌ترین معماران زن ایرانی است که سابقه تحصیل در دانشگاه‌های تورنتو، هاروارد و MIT را دارد.

افتخارات و جوایز شرکت ایمن سازه تهران

در انتها موضوع معرفی شرکت ایمن سازه فدک را با بررسی افتخارات و جوایزی که به دست آورده است، به اتمام خواهیم رساند:

  • برنده جایزه معمار سال در سال ۱۳۹۲ برای خانه شریفی‌ها
  • برنده جایزه بین‌المللی معمار خاورمیانه برای خانه شریفی‌ها
  • برنده جایزه فستیوال جهانی معماری برای پروژه سدروس

افتخارات و جوایز شرکت ایمن سازه تهران

ایمن سازه؛ شرکتی برای اجرای طراحی‌های نوآورانه و جدید

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که نشان می‌دهد ارزش این شرکت تا چه حد بالا است، مقاومت در برابر چالش‌هایی است که در پروسه طراحی ساختمان‌های مدرن و لوکس برای آن‌ها پیش می‌آیند. پروژه‌های انجام شده توسط این شرکت تا حد زیادی ساختارشکن و البته بسیار لوکس هستند و همین موضوع باعث شده تا دیدگاه‌های معماری در داخل ایران تا حد زیادی دستخوش تغییر شود.

در واقع هر کسی با نگاه‌کردن به ساختمانی مانند خانه شریفی‌ها، دوست دارد در آن ساختمان زندگی کند و آن را برای خود داشته باشد. در انتها باید اشاره کنیم که نقطه قوت شرکت ساختمانی ایمن سازه فدک در این است که تکنولوژی‌های مدرن را برای برطرف‌کردن نیاز انسان به‌درستی به کار می‌گیرد.