مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:

شرکت‌ کنندگان در مسابقات قرآنی گیلان به ۸۳ هزار نفر افزایش یافتند

حرف تازه : حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان ، در جلسه مشترک ستاد معین و اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان اظهار داشت:  قدوم مبارک قاریان و نخبگان قرآنی کشور یک عنایت برای گیلان محسوب می‌شود . مدیرکل اوقاف و امور خیریه […]

حرف تازه : حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان ، در جلسه مشترک ستاد معین و اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان اظهار داشت:  قدوم مبارک قاریان و نخبگان قرآنی کشور یک عنایت برای گیلان محسوب می‌شود .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان از سال‌ها پیش در انتظار میزبانی برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم است، افزود: استان‌های متقاضی برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم چندین سال در نوبت میزبانی می‌مانند.
عادلی با تاکید بر اینکه مسابقات کشوری قرآن کریم دارای ظرفیت‌های استثنایی است، خاطرنشان کرد: گیلان در این مسابقات در طول۱۲روز میزبان بیش از هزار نفر از نخبگان قرآنی سراسر کشور است .
وی با بیان اینکه در مسابقات مذکور نخبگان ملی و بین المللی در گیلان حاضر می‌شوند ، تصریح کرد : مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان یک فرصت کم نظیر است تا ظرفیت‌های فرهنگی، دینی و اسلامی گیلان به کشور و دنیا معرفی شود .
عادلی مردم گیلان را مردمی ولایتمدار ، دیندار و عاشق قرآن و اسلام عنوان کرد و افزود : ارادت مردم گیلان به قرآن و اسلام از دیر باز در تاریخ ماندگار است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر اینکه در برگزاری مسابقات مذکور به طور حتم برای استان های دیگر الگو می شود، خاطرنشان کرد: نخبگان و مسولان ارشد قرآنی کشور گیلان را میزبان خوبی برای برگزاری مسابقات معرفی کردند .

عادلی با بیان اینکه همدلی، همراهی و مشارکت کم نظیری در گیلان حاکم است، افزود: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در گیلان از سوی سه ستاد راهبردی، معین و اجرایی برنامه‌ریزی می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تلاش برای قرآن را اندوختن سرمایه برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سرمایه عظیمی برای استان و کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به افزایش و استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن کریم در استان تصریح کرد: آمار شرکت‌کنندگان در مسابقات شهرستانی قرآن در سال‌های اخیر در استان از ۳ هزار نفر به ۸۳ هزار نفر افزایش یافته است.

عادلی سطوح قرآنی استان را در سطح عالی عنوان کرد و با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم فرصتی است تا گیلان در سطوح عالی قرآن پیشرفت مضاعف داشته باشد، بیان کرد: مسابقات قرآنی در گیلان از لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کرده است.