اسماعیل حاجی پور خبر داد:

شروع به کار دوربین های ثبت تخلف رشت از روز یکشنبه

حرف تازه – رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت از آغاز به کار دوربین های ثبت تخلف این کلانشهر از روز یکشنبه خبر داد. به گزارش حرف تازه، اسماعیل حاجی پور در سی امین جلسه کمیسیون ترافیک شورا با اعلام این خبر تصریح کرد: کد گذرواژه مرکز کنترل ترافیک رشت به […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت از آغاز به کار دوربین های ثبت تخلف این کلانشهر از روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش حرف تازه، اسماعیل حاجی پور در سی امین جلسه کمیسیون ترافیک شورا با اعلام این خبر تصریح کرد: کد گذرواژه مرکز کنترل ترافیک رشت به طور رسمی از سوی سردار مهری، رئیس پلیس راهور، ابلاغ شد.

وی این اتفاق را حاصل همکاری و پیگیری کمیسیون ترافیک شورا و پلیس راهور گیلان دانست و افزود: سامانه پیامکی اطلاع رسانی تخلفات نیز راه اندازی شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با اعلام این مطلب که صدور جریمه ها پس از عید سعید فطر خواهد بود خواستار رعایت دقیق تر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان شد.

اسماعیل حاجی پور هدف از این اقدام را درامد زایی ندانست و اظهار داشت: در بحث رعایت قوانین و مقررات بیش از هر مورد بازدارنده ای، به فرهنگ سازی از سنین پایه معتقدم. این اقدام نیز گامی به سوی شهر هوشمند و به کارگیری تکنولوژی در راستای انضباط شهری و کنترل ترافیک است.

وی خواستار اطلاع رسانی گسترده در خصوص این موضوع شد و بیان داشت: اصحاب رسانه و روابط عمومی ها با تمام توان خود در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

اسماعیل حاجی پور با انتقاد از وضعیت اتوبوس های شهر رشت خاطر نشان کرد: وضعیت فعلی اتوبوس ها در شان مردم رشت نیست و یکی از علل بروز ترافیک در شهر، همین اتوبوس ها هستند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا در خصوص فروش طرح ترافیک هسته مرکزی به شهروندان گفت: باید منافع کسبه و ساکنین در نظر گرفته شود.

حاجی پور در پایان از تلاش برای بازگشایی مسیر رفت و برگشت خیابان اقتصاد(گذرنامه) و کاهش زمان اجرای طرح ترافیک در خیابان شریعتی در راستای حمایت از بازاریان خبر داد و اعلام کرد: ساکنین و بازاریان فعال این محدوده از پرداخت هزینه طرح ترافیک معافند.