رئیس شورای اسلامی شهررشت تاکید کرد:

شرایط جذب و مشارکت بیشتر سرمایه گذاران درشهر فراهم شود

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهررشت گفت: سرپرست شهرداری رشت باتسهیل امور براساس ضوابط و مقررات به موضوع جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت مشارکت در پروژه های شهرداری رشت توجه نماید. مسعود کاظمی با بیان این مطلب در جمع اعضای شورای رشت اظهارکرد: یقینا با توجه به حجم مشکلات مالی شهرداری رشت، اجرای […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهررشت گفت: سرپرست شهرداری رشت باتسهیل امور براساس ضوابط و مقررات به موضوع جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت مشارکت در پروژه های شهرداری رشت توجه نماید.
مسعود کاظمی با بیان این مطلب در جمع اعضای شورای رشت اظهارکرد: یقینا با توجه به حجم مشکلات مالی شهرداری رشت، اجرای پروژه های متعدد و عظیم با اکتفا نمودن به منابع شهرداری امکانپذیر نیست و باید شرایط جذب و مشارکت بیشتر سرمایه گذاران درشهر فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه حضور سرمایه گذاران در رشت می تواند به اجرای پروژه های مصوب شورا سرعت بیشتری ببخشد تصریح کرد: تالاب عینک، شهربازی و… از جمله پروژه هایی هستند که باحضور و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشت بسیار مثمر ثمر باشند.
کاظمی درخصوص افزایش ناوگان عمومی در رشت گفت: اخیرا مصوبه ای درشورای شهررشت پیرامون خرید بیست دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی به تصویب رسید.
رئیس شورای اسلامی شهررشت خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمتر از سی دستگاه اتوبوس در سطح شهر رشت مشغول به خدمات رسانی هستند و ما در تلاشیم تا با استفاده از منابع ملی در خصوص افزایش ناوگان عمومی و ایجاد استانداردهای لازم در این زمینه عملکرد موثری داشته باشیم و خدمات حمل ونقل عمومی مناسب و در خور شان مردم فهیم رشت به آنان ارائه شود.