شجاع خلیل زاده در یک قدمی پرسپولیس

شنیده ها از بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال حاکی از آن است که شجاع خلیل زاده در یک قدمی پرسپولیس  قرار دارد و به احتمال فراوان به زودی پیراهن سرحپوشان پایتخت را بر تن خواهد کرد.

به گزارش اختصاصی حرف تازه، شنیده ها از بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال حاکی از آن است که شجاع خلیل زاده در یک قدمی پرسپولیس  قرار دارد و به احتمال فراوان به زودی پیراهن سرحپوشان پایتخت را بر تن خواهد کرد.

در پی مشکلاتی که برای تمدید قرارداد ریالی گولسیانی وجود دارد به نظر می رسد کادر فنی و مدیران پرسپولیس قصد دارند با جذب شجاع خلیل زاده خیال خود را از قلب خط دفاعی این تیم راحت کنند و سال آینده با زوج خلیل زاده و پورعلیگنجی به میدان بروند.

این ملی پوش ایران که فصل گذشت با پیراهن الاهلی قطر به میدان رفته است حالا با پایان قرارداد خود یک بار دیگر فرصت حضور در پرسپولیس، تیم سابق خود، را دارد.

یحیی گل محمدی نیز ظاهرا تاکید فراوانی روی جذب شجاع دارد اما هنوز توافق قطعی بین طرفین شکل نگرفته است. پیوستن شجاع خلیل زاده به پرسپولیس از یک سو شانس این بازیکن برای حضور ثابت در اردوی تیم ملی را تقویت می کند و از سوی دیگر خط دفاعی سرخپوشان برای حضور در رقابت های آسیایی را تقویت خواهد کرد؛ به خصوص اگر پرسپولیس در کنار جذب خلیل زاده، موفق به حفظ گولسیانی شود.

در روزهای آینده احتمال جذب شجاع خلیل زاده وجود دارد و شاید خلیل زاده در کنار سلمانی دو بمب نقل و انتقالاتی سرخپوشان در ابتدای مسیر نقل و انتقالات لقب بگیرد.

روزنامه الرایه قطر نیز از تصمیم باشگاه الاهلی برای پایان همکاری با شجاع خبر داد و نوشت: مدیران باشگاه تصمیم گرفتند از شجاع خلیل زاده که پس از پایان قراردادش با الاهلی در آستانه بازگشت به باشگاه سابقش پرسپولیس ایران بود صرف نظر کنند.