نگار فروزنده :

شب‌های زنده رشت نظرم را جلب کرد

حرف تازه : اگرچه خواندن روایت سیاحات قدیم درباره رشت برای شهروندانش جذاب است، قطعاً آگاهی از نظر چهره‌های مشهور درباره رشت هم جالب توجه است. نگار فروزنده که سابقه بازی در دو فلم مهرجویی و فیلم‌هایی نظیر اخراجی‌ها، کافه ستاره و محاکمه در خیابان را در کارنامه دارد در گفت‌وگو با رشت رویایی از رشت […]

حرف تازه : اگرچه خواندن روایت سیاحات قدیم درباره رشت برای شهروندانش جذاب است، قطعاً آگاهی از نظر چهره‌های مشهور درباره رشت هم جالب توجه است. نگار فروزنده که سابقه بازی در دو فلم مهرجویی و فیلم‌هایی نظیر اخراجی‌ها، کافه ستاره و محاکمه در خیابان را در کارنامه دارد در گفت‌وگو با رشت رویایی از رشت گفته است.

تاکنون سفری به رشت داشتید؟
بله، داشتم.

چه خاطره‌ای از شهر رشت دارید؟
مدت زیادی نماندم، در حد یکی دو روز، اما چیزی که نظر مرا جلب کرد این بود که در ساعتی که دیگر انتظار می‌رود همه جا خلوت و تعطیل باشد، گویا میدانی هست که مردم جمع می‌شوند و کباب مخصوصی را که در رشت درست می‌کنند، میل می‌کنند. فضای خیلی صمیمی داشت. این چیزی بود که در ذهن من ماند. چون در آن ساعت که به نظر می‌آید همه باید خانه باشند و زمان تعطیلی است، جالب بود چقدر مردم پر انرژی و با هیجان و دور هم آن‌جا تفریح می‌کردند و اوقات خوشی را فراهم می‌کردند.

نگار فروزنده

شنیدن اسم رشت برای شما یادآور چه چیزی است؟
ساختمان شهرداری.

در سفری که به رشت داشتید به کجاها سر زدید؟ از چه جاذبه‌های گردشگری دیدن کردید؟
متأسفانه چون سفر کاری بود، خیلی فرصت نکردم. فقط در حد داخل ماشین بود و خیابان معروفش را که فکر کنم گلسار نام دارد، دیدم.

برنامه ویژه‌ای که برای عید امسال دارید؟
برنامه سفر به خارج دارم.

رشت تشریف نمی‌آورید؟
ان شاءالله برای زمان بعد از تعطیلات، چون به نظرم الان باید خیلی شلوغ باشد.

چه پیشنهاد نوروزی که برای مخاطبان ما دارید؟
اول از همه حفظ و احترام به محیط‌زیست، چون در درجه اول احترام به خودشان محسوب می‌شود و در درجه دوم احترام به حقوق دیگران. داشتن یک کیسه کوچک در ماشین برای آلوده نکردن محیط‌زیست نمی‌تواند خیلی کار سختی باشد و فکر می‌کنم بد نیست که در سال جدید هرکسی تصمیم بگیرد یک جریان مثبتی را در زندگی‌اش جاری کند. دوم این‌که همه با هم کمی مهربان‌تر باشند.

نگار فروزنده