با اهدای سکه و قدردانی از زحمات بازیکنان و کادرفنی؛

شارژ روحی بازیکنان سپیدرود در آستانه دیدار با سیاه جامگان

حرف تازه – در آستانه دیدار روز جمعه سپیدرود رشت مقایل سیاه جامگاه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، مالک جدید این باشگاه با اهدای سکه ای از پیروزی ارزشمند این تیم در دیدار مقابل نفت تهران قدردانی کرد. طی مراسمی که عصر دوشنبه در سالن همایش مهمانسرای المپیک رشت و […]

حرف تازه – در آستانه دیدار روز جمعه سپیدرود رشت مقایل سیاه جامگاه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، مالک جدید این باشگاه با اهدای سکه ای از پیروزی ارزشمند این تیم در دیدار مقابل نفت تهران قدردانی کرد.

طی مراسمی که عصر دوشنبه در سالن همایش مهمانسرای المپیک رشت و با حضور جواد تن زاده کیومرث بیات، امید روانخواه و سایر ارکان این تیم برگزار شد، از زحمات یکایک بازیکنان و کادر فنی با اهدای سکه تمام بهار آزادی تقدیر به عمل آمد.

پس از پرداختی های هفته گذشته توسط کیومرث بیات، حالا حضور دکتر تن زاده مالک جدید این باشگاه نیز نوید روزهای بسیار روشنی را می دهد و به نظر می رسد این تیم ریشه دار و محبوب رشتی به ساحل آرامش نزدیک شده است.

تن زاده در اولین گام با برگزاری مراسمی ضمن ایجاد فضایی دوستانه و آرام در باشگاه و قدردانی از زحماتشان در آستانه دیدار با سیاه جامگان در راستای تقویت روحی بازیکنان گام برداشت.

گفته می شود در آینده نیز متناسب با عملکرد بازیکنان و نتایج کسب شده و اهمیت دیدارها، در نظر گرفتن هدایا تداوم خواهد داشت.

امیدواریم با مشخص شدن مالکیت، کادر فنی و ارکان باشگاه و همچنین جذب بازیکنان مدنظر و بهره مندی از استعدادهای بومی در نیم فصل دوم شاهد حضور قدرتمند سپیدرود در رقابت های لیگ برتر باشیم.