در پایان رقابت های روز نخست از دور برگشت؛

شادمان پاسارگاد رشت همچنان امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر اسنوکر

حرف تازه – تیم شادمان پاسارگاد رشت در نخستین روز از دور برگشت رقابت های اسنوکر لیگ برتر کشور در تهران از سه دیدار خود موفق به کسب دو پیروزی شد و با قبول یک شکست به دلیل تفاضل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت. محمد شادمان رئیس هیئت بیلیارد شهرستان رشت با اعلام این […]

حرف تازه – تیم شادمان پاسارگاد رشت در نخستین روز از دور برگشت رقابت های اسنوکر لیگ برتر کشور در تهران از سه دیدار خود موفق به کسب دو پیروزی شد و با قبول یک شکست به دلیل تفاضل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت.

محمد شادمان رئیس هیئت بیلیارد شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: تیم شادمان پاسارگاد رشت یکی از دو نماینده گیلان در رقابت های لیگ برتر در اولین دیدار امروز به مصاف بیلیارد پارسا زاهدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر از سد این تیم گذشت.

وی افزود: در دومین دیدار پارس خراسان جنوبی هم تن به شکست ۳ بر صفر برابر شادمان پاسارگاد داد تا امیدهای این تیم برای قهرمانی دوچندان شود.

شادمان در ادامه گفت: اما در سومین و آخرین دیدار روز اول از دور برگشت لیگ برتر اسنوکر تیم هیئت بیلیارد زنجان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ شادمان پاسارگاد را شکست دهد.

رئیس هیئت بیلیارد شهرستان رشت تصریح کرد: با کسب این نتایج شادمان پاسارگاد رشت به دلیل تفاضل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت و با توجه به اینکه دیدار این تیم برابر تیم صدرنشین رقابت ها باقی مانده است، همچنان امیدهای زیادی به قهرمانی شادمان پاسارگاد وجود دارد.

در پایان نخستین روز از دور برگشت دومین دوره مسابقات لیگ برتراسنوکر کشور جام ولایت که امروز در مجموعه ورزشى انقلاب تهران با برگزارى ١۵ دیدار پیگیری شد تیم هاى جهان بیلیارد تهران با کسب ٣٣ امتیاز و تفاضل ٢٢ + ، sp توپ طلایى تهران با کسب ٢٨ امتیاز و تفاضل ١٨+ و شادمان پاسارگاد رشت با کسب ٢٨ امتیاز و تفاضل ١٧ + به ترتیب مقام هاى اول تا سوم را کسب نمودند.

دومین دوره رقابت های لیگ برتر اسنوکر جام ولایت از ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه جاری در تهران برگزار می شود. دور رفت این رقابت ها در بیرجند با نایب قهرمانی شادمان پاسارگاد به پایان رسید و جهان بیلیارد تهران صدر نشین دور رفت شد.

حامد ذره دوست اسنوکر باز شایسته تیم ملی، ارسلان اسمعیل نژاد، حسام پویان فر و امیرحسین باقری فرد بازیکنان تیم شادمان پاسارگاد در این دوره از رقابت ها هستند. همچنین سید مهدی همایون پور به عنوان مربی و محمد شادمان و نیما غلامی به عنوان سرپرست حضور دارند.