شاخص ترین کاندیداهای شورای رشت تا پایان روز سوم نام نویسی

حرف تازه – سومین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت به پایان رسید. هرچند در روزهای اول و دوم چهره های چندان مطرحی اقدام به نام نویسی نکردند؛ اما در روز سوم شاهد حضور و ثبت نام فاطمه شعاع شرق بودیم. شعاع شرق از اعضای هیئت موسس بنیاد امید ایرانیان و دانشجوی […]

حرف تازه – سومین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت به پایان رسید.

هرچند در روزهای اول و دوم چهره های چندان مطرحی اقدام به نام نویسی نکردند؛ اما در روز سوم شاهد حضور و ثبت نام فاطمه شعاع شرق بودیم.

شعاع شرق از اعضای هیئت موسس بنیاد امید ایرانیان و دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی است و از او به عنوان یکی از پدیده های انتخابات آتی یاد می شود. 

سید حمزه موسوی، بازنشسته سپاه پاسداران و جانباز دوران دفاع مقدس، هم از دیگر چهره های شاخصی بود که ثبت نام کرد و رسما وارد کارزار انتخابات شد.

باید منتظر ماند و دید که از میان اعضای ادوار شورای رشت کدام چهره ها مجددا وارد عرصه انتخابات می شوند و همچنین سایر لیست های انتخاباتی و افرادی که از آنها به عنوان پدیده های این دوره یاد می شود چه زمانی اقدام به نام نویسی می کنند. 

به نظر می رسد باید روزهای شنبه و یکشنبه شاهد ترافیک چهره ها در فرمانداری رشت باشیم و پس از آن منتظر گرم شدن تنور انتخابات باشیم.