سید امیر حسین علوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد؛

شأنیت و حرمت هنرمندان حفظ گردد

تی تی خبر (حرف تازه) : عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری نیز می‌بایست شأن و کرامت این هنرمندان را حفظ کند گفت: سازمان شهرداری باید شأن هنرمندانی که همواره در تمامی مراسم ها نظیر روز رشت، افتتاح پیاده راه و کنگره هشت هزار شهید در صحنه بوده اند را حفظ کند و […]

تی تی خبر (حرف تازه) : عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری نیز می‌بایست شأن و کرامت این هنرمندان را حفظ کند گفت: سازمان شهرداری باید شأن هنرمندانی که همواره در تمامی مراسم ها نظیر روز رشت، افتتاح پیاده راه و کنگره هشت هزار شهید در صحنه بوده اند را حفظ کند و این صحیح نیست که توسط یک کارشناس سازمانی شهرداری مورد بی حرمتی قرار بگیرند.

سید امیرحسین علوی عضو شورای شهر رشت، با اشاره به تلاش و کوشش قابل تقدیر هنرمندان برای سازمان شهرداری رشت اظهار کرد: در حوزه فرهنگ، هنرمندان زیادی برای مجموعه شهرداری زحمت کشیده اند و می کشند و رسالت هایی که در شهرداری برای آنها قرار داده شد را به نحو احسن اجرا کردند.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری نیز می‌بایست شأن و کرامت این هنرمندان را حفظ کند افزود: سازمان شهرداری باید شأن هنرمندانی که همواره در تمامی مراسم ها نظیر روز رشت، افتتاح پیاده راه و کنگره هشت هزار شهید در صحنه بوده اند را حفظ کند و این صحیح نیست که توسط یک کارشناس سازمانی شهرداری مورد بی حرمتی قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: در سازمان های شهرداری شأنیت و حرمت هنرمندان باید حفظ گردد.

علوی در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود اذعان داشت: شورای چهارم رشت در طول سه ساله فعالیت اش در تمامی زمینه های ورزشی ورود و بیشترین کمک ها را به هیئت های مختلف ورزشی کردند.

وی تصریح کرد: از آغاز دوره چهارم شورای شهر رشت اعضاء بیشترین دغدغه را نسبت به دو تیم داماش و سپیدرود داشتند و انتظار می رود باز هم دقت لازم در این خصوص لحاظ گردد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه حوزه ورزش و جوانان، حوزه پر اهمیتی است و نباید خط و مشی به وجود آید که این تیم ها رها شوند.

وی اعضاء شورای شهر رشت را به پرهیز از سیاست زدگی دعوت و اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر رشت باید مانند گذشته حامی این دو تیم باشد.

علوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در گزارشی درباره سفر اعضای شورا به مشهد و بازدید از پارک ملت مشهد بیان داشت: از این شهربازی و یکی دو پروژه دیگری که این سرمایه گذار داشت در مشهد بازدید کردیم، پیش از این سفر مصوبه ای در کمیسیون داشتیم که به همان مصوبه تأکید می کنم.

وی در ادامه افزود: بحث دیگری که در این سفر داشتیم مصوبه ترک تشریفات بود که به دفتر سرمایه گذاری اختیار بدهیم با این سرمایه گذار یا هر سرمایه گذار دیگری که تمایل دارد در شهربازی رشت فعالیت و  مذاکره بکند.

علوی در ادامه خاطرنشان کرد: مدل دیگری که مطرح شد مدل ۵۰-۵۰ بود یعنی شهرداری و سرمایه گذار بصورت شراکتی وارد همکاری بشوند.