موج انتقاد خبرنگاران به عملکرد شورای چهارم رشت آغاز شد؟

حرف تازه : روز گذشته اولین نشست رسانه ای شهردار رشت در سال ۹۵ برگزار شد. در این نشست که به مناسبت افتتاح پروژه ملی بازآفرینی بافت فرهنگی تاریخی شهر رشت و با حضور موسوی روزان و شیرزاد از اعضای شورای شهر رشت برگزار شد حواشی جالبی نیز به وجود آمد. در بخشی از این […]

حرف تازه : روز گذشته اولین نشست رسانه ای شهردار رشت در سال ۹۵ برگزار شد.

در این نشست که به مناسبت افتتاح پروژه ملی بازآفرینی بافت فرهنگی تاریخی شهر رشت و با حضور موسوی روزان و شیرزاد از اعضای شورای شهر رشت برگزار شد حواشی جالبی نیز به وجود آمد.

در بخشی از این نشست تعدادی از خبرنگاران حاضر در جلسه به طور علنی از عملکرد شورای شهر رشت انتقاد کردند و عدم اتحاد میان اعضا را از مهم ترین مشکلات شورا دانستند. اما سیل انتقادات از شورای چهارم به همینجا ختم نشد و در ادامه گفته شد: مردم از عملکرد شهردار راضی هستند و عمران و آبادانی را به صورت ملموس حس می کنند اما از اعضای شورای شهر رشت رضایت ندارند.

این انتقادات در حالی مطرح شد که سید رضا موسوی روزان نیز در بخشی از صحبت های خود به تعویض های پیاپی در راس شهرداری رشت اشاره و گفته بود در عمر ۱۷ ساله شورای رشت ۲۴ شهردار عوض شده در حالیکه در مشهد و اصفهان در طی ۱۸ سال تنها ۳ شهردار انتخاب شده است.