سید محمد احمدی شهردار رشت شد

عصر امروز جلسه شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد و در پایان با تصمیم اعضای شورا سید محمد احمدی به عنوان هفتاد و یکمین شهردار رشت انتخاب شد.

اختصاصی حرف تازه – عصر امروز جلسه شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد و در پایان با تصمیم اعضای شورا سید محمد احمدی به عنوان هفتاد و یکمین شهردار رشت انتخاب شد.

به گزارش حرف تازه در این جلسه که با حضور هر یازده عضو شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد سید محمد احمدی و سید عیسی مهدوی به عنوان دو کاندیدای تصدی پست شهرداری رشت به ترتیب برای ارائه برنامه به صحن شورا آمدند.
در ابتدای جلسه سید محمد احمدی به ارائه برنامه پرداخت و اولویت های مدیریتی خود را تا پایان دوره پنجم شورا برشمرد. وی در ادامه برنامه های خود تا سال ۱۴۰۴ را تشریح کرد و به سولات اعضای شورا پاسخ داد.
پس از احمدی، سید عیسی مهدوی که هم اکنون فرمانداری تالش را بر عهده دارد با اشاره به سیل اخیر تالش و اضافه شدن دیرهنگام به لیست کاندیداهای شهرداری نتوانست برنامه مدونی ارائه کند. وی در ادامه به سوالات اعضای شورا پاسخ داد.
در جلسه عصر امروز، سید امیر حسین علوی از جمع کاندیداهای شهرداری کنار رفت و برنامه ای ارائه نداد.
بدین ترتیب اعضای شورای پنجم آرای خود را به گلدان ریختند و در پایان سید محمد احمدی با کسب ۹ رای به عنوان هفتاد و یکمین شهردار رشت انتخاب شد.
با خروج بهراد ذاکری هنگام رای گیری، ۱۰ رای جمع آوری شد.

سید محمد احمدی شهردار رشت شد