در پی ادامه بارش برف شدید در رشت و مسدود شدن برخی معابر؛

علوی مردم را دعوت به مشارکت توام با آرامش کرد

حرف تازه – در پی بارش شدید برف، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت، مردم را دعوت به مشارکت توام با آرامش کرد.  سید امیر حسین علوی دقایقی قبل (۳:۲۵ بامداد) طی تماسی تلفنی با تحریریه این پایگاه خبری، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی وقفه تمامی مدیران نهادهای خدمت رسان […]

حرف تازه – در پی بارش شدید برف، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت، مردم را دعوت به مشارکت توام با آرامش کرد.

 سید امیر حسین علوی دقایقی قبل (۳:۲۵ بامداد) طی تماسی تلفنی با تحریریه این پایگاه خبری، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی وقفه تمامی مدیران نهادهای خدمت رسان و پرسنل زحمتکش آنها در برف اخیر، به ویژه مجموعه شهرداری رشت، گفت: با توجه به تداوم و شدت بارش برف و مسدود شدن برخی معابر، از شهروندان دعوت به مشارکت بیشتر توام با آرامش می کنم.

وی با ابراز نگرانی نسبت به وضع موجود تصریح کرد: علی رغم همه تلاش ها و پیگیری های نهادهای خدمت رسان، برف انباشته شده در معابر رو به افزایش است و به همین دلیل از شهروندان تقاضا دارم در بازگشایی معابر فرعی مشارکت داشته باشند. 

سید امیر حسین علوی که از صبح جمعه به صورت میدانی در معابر شهر مشغول پیگیری و رفع مشکلات مردم از جمله مسدود شدن معابر و قطعی برق بود در ساعات ابتدایی بامداد روز شنبه گفت: شرایط موجود در صورت تداوم بارش ها کمی نگران کننده است و شهروندان را با مشکلاتی مواجه می کند. امیدوارم شهروندان و مسئولین در کنار یکدیگر و با مشارکت بتوانند این مشکلات را سریعا پشت سر بگذارند و شهر به حالت عادی بازگردد. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در پایان اظهار داشت: از شهردار رشت نیز انتظار حضور دائمی و میدانی در شرایط اینچنینی و تداوم آن تا رفع مشکلات را داریم.