سید امیر حسین علوی ساعت پنج صبح همچنان در سطح شهر مشغول رسیدگی به مشکلات

حرف تازه – در پی بارش برف سنگین در رشت، همه مسئولین نهادهای خدمت رسان مشغول تلاش برای کاهش مشکلات شهروندان هستند. در این بین اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز تا پاسی از شب پیگیر مشکلات مردم و در حال تلاش برای به حداقل رساندن این مشکلات هستند. اما سید امیرحسین علوی اقدام به […]

حرف تازه – در پی بارش برف سنگین در رشت، همه مسئولین نهادهای خدمت رسان مشغول تلاش برای کاهش مشکلات شهروندان هستند.

در این بین اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز تا پاسی از شب پیگیر مشکلات مردم و در حال تلاش برای به حداقل رساندن این مشکلات هستند.

اما سید امیرحسین علوی اقدام به حضور میدانی مستمر در سطح شهر کرد و از ساعات ابتدایی صبح جمعه در محلات مختلف رشت حضور یافت و همچنان ( در ساعت ۵ بامداد شنبه ) مشغول تلاش برای رفع مشکلات موجود است.

لحظاتی قبل  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت پیگیر بازگشایی کمربندی شهید بهشتی شد.

وی پیش از این نیز از حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد شنبه با حضور در اسماعیل آباد پیگیر بازگشایی معابر آن محدوده شد.

علوی روز جمعه به محلات دیگری نیز سرزده بود که ازآن جمله می توان به رشتیان، حمیدیان، گلسار، پیرکلاچای، کسبخ، عینک، نخودچر، معلولین، دروازه لاکان، مسکن مهر و پاره بیجار اشاره کرد.

گفتنی است قطعی برق و مسدود بودن معابر مهم ترین مشکلات مردم در این محدوده ها بود و با توجه به حجم بالای پیام ها و تماس های دریافتی این عضو شورا در این مناطق حضور یافت و با بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای تسریع رفع مشکلات شهروندان گام برداشت.

تصاویر مربوط به بازگشایی کمربندی شهیدبهشتی را در ادامه مشاهده می کنید: