سید امیر حسین علوی با انتشار بیانیه ای روز مهندس را تبریک گفت

حرف تازه – سیدامیرحسین علوی رییس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز مهندس بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی سپاس بیکران خدای متعال را که توفیق خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه و آبادانی این سرزمین را […]

حرف تازه – سیدامیرحسین علوی رییس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز مهندس بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سپاس بیکران خدای متعال را که توفیق خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه و آبادانی این سرزمین را در ردای مهندسی به ما عنایت فرمود تا بتوانیم منشاء خدمات صادقانه و خالصانه در این نظام الهی و ولایی باشیم.

پنجم اسفند که در تقویم ملی روز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی و “روز مهندس” نامگذاری شده فرصتی است که از تلاش های بی شائبه و همت والای مهندسان متعهد و خدمتگزار قدردانی نمایم.

اینجانب ضمن تسلیت ایام فاطمیه و ادای احترام به منزلت و عظمت بزرگ بانوی اسلام، از همت والا و مساعی مستمر و ارزشمند جامعه مهندسی در راستای پیشرفت و توسعه استان به ویژه شهر رشت و ارائه مستمر و متعهدانه خدمات مهندسی به مردم شریف ، تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزون یکایک مهندسان فرهیخته را در جهت رشد و اعتلای جایگاه مهندسی از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدامیرحسین علوی    
عضو شورای اسلامی رشت