در جلسه صبح امروز کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت؛

سید امیرحسین علوی از پیگیری های جبار کوچکی نژاد نماینده رشت برای رفع مشکلات ترافیکی تشکر کرد

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت از پیگیری های جبار کوچکی نژاد نماینده رشت برای رفع مشکلات ترافیکی رشت تشکر کرد. سید امیر حسین علوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در ابتدای جلسه صبح امروز این کمیسیون که در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد با […]

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت از پیگیری های جبار کوچکی نژاد نماینده رشت برای رفع مشکلات ترافیکی رشت تشکر کرد.

سید امیر حسین علوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در ابتدای جلسه صبح امروز این کمیسیون که در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد با اشاره به پیگیری های جبار کوچکی نژاد و نشستی که با هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه روستایی و شهری وزارت کشور و رییس سازمان همیاری ها و شهرداری ها برگزار شد گفت: از نماینده پرتلاش رشت که در وضعیت سخت ترافیکی این روزهای رشت، مجدانه پیگیر رفع این مشکلات است تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه مهندس کوچکی نژاد در دوران نمایندگی خود همواره پیگیر رفع مشکلات شهرستان رشت و استان گیلان بوده است؛ افزود: موضوعاتی چون بازسازی اتوبوس ها و قطار شهری هم از جمله این پیگیری ها به شمار می رود.

سید امیر حسین علوی در ادامه با اشاره به طرح جامع ترافیک که یکبار در سال اول رد شد تصریح کرد: نمی دانم شهرداری چه اقداماتی در این خصوص انجام داده است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در پایان با تاکید بر اینکه شرایط ترافیکی رشت شرایط سختی است؛ گفت: متاسفانه سهم شهرداری رشت در بودجه در برخی حوزه ها یا داده نمی شود و یا کم داده می شود و به همین دلیل از نماینده رشت بابت این دغدغه و پیگیری قدردانی می کنم.