شنیده ها از حوزه انتخابیه رشت

سید امیرحسین علوی آماده حضور در انتخابات مجلس

شنیده ها حاکی از آن است سید امیرحسین علوی آماده حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت می شود.

به گزارش اختصاصی حرف تازه،  سید امیرحسین علوی که سابقه پیروزی در سه دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در ادوار چهارم، پنجم و ششم را در کارنامه دارد ظاهرا تصمیم دارد به پشتوانه پایگاه رای سازماندهی شده خود، بار دیگر پا به عرصه انتخابات بگذارد و این بار خود را برای انتخابات مجلس آماده می کند.

علوی در دوره ششم شورا، به عنوان شهردار رشت انتخاب شد اما فرصت چندانی برای حضور در این مسئولیت نداشت و دوران حضور او با درگیری های مربوط به برکناری یا ادامه فعالیت او به عنوان شهردار رشت سپری شد.

ناگفته نماند برکناری علوی پس از کش و قوس های فراوان و ابهاماتی در خصوص نحوه برگزاری جلسه استیضاح همراه بود. جالب آن که یکی از اعضای شورا که اصرار زیادی به برکناری علوی داشت، چندی بعد و در پی اخباری عجیب از شورای شهر کنار رفت.

با برکناری علوی، یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت شد و پس از آن رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت انتخاب و معارفه شد.

سید امیرحسین علوی آماده حضور در انتخابات مجلس

در صورت حضور علوی در انتخابات مجلس، وی می تواند یکی از جدی ترین رقبای سه نماینده فعلی باشد و از همین حالا باید علاوه بر جبار کوچکی نژاد، سید علی آقازاده و احمدی سنگری، سید امیرحسین علوی را نیز یکی از مدعیان پیروزی در انتخابات دانست.

علوی در روزهای اخیر مواضعی انتقادی در خصوص عملکرد نمایندگان و همچنین مساله جنجالی خودروها در اینستاگرام داشته است. مواضعی که به نظر می رسد بیش از آن که یک انتقاد ساده باشد اعلام آمادگی برای تغییر این روند با حضور در بهارستان است.

با این حال هنوز قطعیتی در این خصوص وجود ندارد و باید منتظر تصمیم شهردار سابق رشت و عضو سابق شورای شهر ماند و دید آیا پا به عرصه انتخابات مجلس می گذارد یا خیر؟