جهت حضوردرمسابقات بین المللی گرجستان؛

سیدمحسن موسوی مربی تیم منتخب کاراته نوجوانان ایران سبک شیتوریواینویی ها شد

حرف تازه – سیدمحسن موسوی مربی تیم منتخب کاراته نوجوانان ایران سبک شیتوریو اینویی ها جهت حضوردرمسابقات بین المللی گرجستان شد. سید محسن موسوی کارشناس تربیت بدنی است و از جمله سوابق او در سبک شیتوریو می توان به قهرمانی کاراته آسیا، سرپرستی تیم ملی کاراته در کسب قهرمانی ۲۰۱۳ آسیا در امارات و مربی تیم منتخب […]

حرف تازه – سیدمحسن موسوی مربی تیم منتخب کاراته نوجوانان ایران سبک شیتوریو اینویی ها جهت حضوردرمسابقات بین المللی گرجستان شد.

سید محسن موسوی کارشناس تربیت بدنی است و از جمله سوابق او در سبک شیتوریو می توان به قهرمانی کاراته آسیا، سرپرستی تیم ملی کاراته در کسب قهرمانی ۲۰۱۳ آسیا در امارات و مربی تیم منتخب کاراته جوانان گیلان قهرمانی ایران ۹۳ در شیراز اشاره کرد.

متن حکم انتصاب به شرح ذیل است:

جناب آقای سید محسن موسوی 

نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و بنا بر پیشنهاد هیئت رئیسه سبک از تاریخ صدور این حکم به عنوان مربی تیم منتخب نوجوانان کشور سبک شیتوریو اینویی ها جهت اعزام به رقابت های گرجستان منصوب می گردید. امید است همواره در راه تحقق بخشیدن به آرمان ها و ارزش های ورزشی ایران عزیز و تعمیم و گسترش ورزش کاراته بین تمامی اقشار کشور و سربلندی میهن اسلامی موفق و سربلند باشید.

محسن عاشوری – رئیس سبک شیتوریو اینویی های کشور