سیاه جامگان طلسم شکست ناپذیری سپیدرود در ورزشگاه عضدی را شکست

حرف تازه – سپیدرود در هفته دوم هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شامگاه پنجشنبه ۱۲ مرداد در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف سیاه جامگان مشهد رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. سرخ پوشان رشتی پس از شکست دو بر یک هفته اول برابر نفت تهران این بار در حضور […]

حرف تازه – سپیدرود در هفته دوم هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شامگاه پنجشنبه ۱۲ مرداد در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف سیاه جامگان مشهد رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

سرخ پوشان رشتی پس از شکست دو بر یک هفته اول برابر نفت تهران این بار در حضور حدود هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه عضدی رشت میزبان سیاه جامگان مشهد بودند که علی رغم فرصت های فراوان در این دیدار هم نتوانستند به نخستین امتیاز لیگ برتری خود دست پیدا کنند.

شرح بازی:

سپیدرود ۱ – ۲ سیاه جامگان

سهیل حق شناس دقیقه ۸۲ برای سپیدرود

کیوان امرایی دقیقه ۱۴ – پیام ملکیان دقیقه ۸۰ برای سیاه جامگان

تماشاگر: هفت هزار نفر

داور: رضا عادل

کمک داوران: علی اکبر عظیم پور – علی اکبر نوری

کارت زرد: میعاد یزدانی (دقیقه ۲۵ – سپیدرود) – سید محمد میری (دقیقه ۷۱)

مصطفی احمدی (دقیقه ۴۶ – سیاه جامگان)

اسامی بازیکنان سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سیدهادی موسوی، میثم فردوسی، میرهادی میر جوان، محمد نزهتی، سید محسن حسینی، محمد میری (از دقیقه ۷۹ سهیل حق شناس)، مهرداد جماعتی، غلامرضا رضایی (از دقیقه ۶۴ حسین ابراهیمی)، میلاد قربانزاده (از دقیقه ۴۸ حسین کعبی) و میعاد یزدانی.

سرمربی: علی نظر محمدی

اسامی بازیکنان سیاه جامگان مشهد:

محمد ناصری، رضا شیرینی، محسن آقایی، کیوان امرایی (گوران یرکوویچ)، مصطفی احمدی، کریم احمدی، روح الله سیف اللهی مقدم، غلامحسین بادمکی، پوری جولاک (از دقیقه ۷۱ وحید عسکری)، پیام ملکیان و احسان پیرهادی (از دقیقه ۵۸ امیر محمد پناهی).

سرمربی: اکبر میثاقیان

هواداران سپیدرود سالیان سال منتظر لحظه‌ای بودند تا این تیم را در بالاترین سطح فوتبال ایران در شهر رشت حمایت کنند و با سوت آغاز دیدار این تیم مقابل سیاه‌جامگان لحظه تاریخی مدنظر هواداران این تیم فرا میرسد. لحظه‌ای که یکی از محبوب‌ترین تیم‌های شمالی فوتبال ایران در ورزشگاه خانگی و در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

سپیدرود هفته گذشته در نخستین دیدار خود در لیگ برتر در حالی که شروعی امیدوار کننده داشت و مقابل نفت تهران با یک گل پیش افتاد اما در نهایت به دلیل اشتباهات خط دفاعی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا با خاطره‌ای تلخ لیگ برتر را آغاز کند. حالا که سپیدرود به لیگ برتر ایران راه یافته است باید از دیدارهای خانگی خود نهایت استقاده را برده و با کسب امتیازات مناسب به دنبال مستکم کردن جایگاه خود باشد.

 

گل ها:

دقیقه ۱۴: حرکت در عرض حسین بادامکی و پاس عمقی او برای کیوان امرایی با ضربه دقیق او همراه شد تا سیاه جامگان از میزبان خود جلو بیفتد.

دقیقه ۸۰: شوت از راه دور پیام ملکیان به زیبایی وارد دروازه سپیدرود شد.

دقیقه ۸۲: پنالتی اعلام شده روی نزهتی را سهیل حق شناس به گل تبدیل کرد.

حواشی:

۱) با توجه به تاکید های بسیار برای عدم حضور هواداران سپیدرود در استادیوم تاثیر این موضوع در نخستین بازی کاملا مشهود است و بر خلاف همیشه استادیوم پر نشده است.

وب سایت رسمی سپیدرود رشت