سیاسیون حاضر در افتتاحیه دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان

حرف تازه : دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان روز جمعه ۲۱ اسفند ماه ۹۴ پس از مدت ها انتظار افتتاح شد. در این مراسم که با حضور دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد چهره های شاخص سیاسی دیگری نیز حضور داشتند. دکتر حسن تامینی، نماینده […]

حرف تازه : دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان روز جمعه ۲۱ اسفند ماه ۹۴ پس از مدت ها انتظار افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد چهره های شاخص سیاسی دیگری نیز حضور داشتند.

دکتر حسن تامینی، نماینده مجلس نهم از حوزه انتخابیه رشت که چندی پیش به دلیل رد صلاحیت از حضور در انتخابات مجلس دهم بازماند یکی از چهره های شاخص حاضر در این مراسم بود.

نوبخت دانشگاه گیلان

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مجلس نهم از حوزه انتخابیه رشت که با بیش از ۹۰ هزار رای بار دیگر به عنوان نماینده منتخب مردم رشت راهی بهارستان شد نیز در این مراسم حضور داشت.

جعفرزاده معماری و هنر

دکتر محمد صادق حسنی، کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه رشت که به جرات می توان لقب پدیده را برای ایشان در نظر گرفت یکی دیگر از سیاسیونی بود که نوبخت را در این مراسم همراهی می کرد. دکتر حسنی در دور دوم انتخابات باید با سه کاندیدای اصولگرا به رقابت بپردازد.

حسنی نوبخت

دکتر کیوان محمدی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و دبیر حزب اعتدال و توسعه در گیلان که از اعضای هیات علمی دانشگاه گیلان نیز می باشند در این مراسم حضور داشتند.

دانشکده-معماری-گیلان-افتتاح-۱

در این همایش تعداد دیگری از اساتید برجسته، مسئولین دانشگاهی و استانی و جمعی از دیگر چهره های شاخص نیز حضور داشتند.