در پایان اولین دوره رقابت های فوتبال پیشکسوتان گیلان «جام رمضان»؛

سپیدرود قهرمان شد

حرف تازه – سپیدرود رشت قهرمان نخستین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان گیلان «جام رمضان» شد. شب گذشته در فینال این رقابت ها تیم فوتبال سپیدرود رشت به مصاف شهرداری رشت رفت که این دیدار در پایان وقت قانونی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای شهرداری رضا ماهیچی و برای سپیدرود مهران آقاخانیموفق به […]

حرف تازه – سپیدرود رشت قهرمان نخستین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان گیلان «جام رمضان» شد.

شب گذشته در فینال این رقابت ها تیم فوتبال سپیدرود رشت به مصاف شهرداری رشت رفت که این دیدار در پایان وقت قانونی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای شهرداری رضا ماهیچی و برای سپیدرود مهران آقاخانیموفق به گلزنی شدند.

با پایان وقت قانونی دو تیم  پا به وقت های اضافه گذاشتند که حاصلی برای دو تیم نداشت و بازی در پایان وقت های قانونی و اضافه با همان نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بدین ترتیب سرنوشت قهرمانی اولین دوره این رقابت ها به ضربات پنالتی کشید و سپیدرود موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی شهرداری را شکست دهد و قهرمانی اولین دوره این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

این دیدار با استقبال خوب مردم و در حضور پرشور هواداران دو تیم برگزار شد.

اما پیش از این در دیدار رده بندی نیز پنجشنبه تیم های منتخب کلاچای و منتخب لاهیجان به مصاف هم رفتند. در این دیدار منتخب لاهیجان با سه گل از حریف پیش افتاد اما در دقایق پایانی نتوانست این برتری را حفظ کند تا در پایان منتخب کلاچای با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز میدان شود و عنوان سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

بدین ترتیب تیم های سپیدرود رشت، شهرداری رشت و منتخب کلاچای در رده های اول تا سوم ایستادند.

در مراسم اختتامیه رقابت ها، فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت، سید رضا موسوی روزان، محمد حسن عاقل منش و فاطمه شیرزاد اعضا و منتخبین شورای اسلامی، علیرضا حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و جمعی ازمسئولین حضور داشتند و جام قهرمانی این مسابقات را به سپیدرود اهدا کردند. 

برای تیم های اول تا سوم این مسابقات جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده بود.