رقابت های لیگ یک؛

سپیدرود سرانجام برد/ داماش و ملوان مقابل رقبا مغلوب شدند

در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور و در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم ۸ دیدار برگزار شد که طی آن دو نماینده گیلان شکست خوردند و سپیدرود دیگر نماینده گیلان پس از هفته ها ناکامی طعم پیروزی را چشید.

اختصاصی حرف تازه – در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور و در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم ۸ دیدار برگزار شد که طی آن دو نماینده گیلان شکست خوردند و سپیدرود دیگر نماینده گیلان پس از هفته ها ناکامی طعم پیروزی را چشید.

در این رقابت ها سپیدرود رشت مقابل میهمان خود نود ارومیه با یک گل به برتری دست یافت. سپیدرود پس از ۸ شکست موفق به کسب سه امتیاز شد. تک گل شاگردان دست نشان را آقایی پور به ثمر رساند. سپیدرود با کسب این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و بالاتر از ملوان در رده پانزدهم ایستاد.

شاگردان ربیعی فر در داماش گیلان نیز در مصاف با میزبان خود سرخپوشان پاکدشت با یک گل شکست خورد. سرخپوشان برای دومین بار عنایتی را روی نیمکت خود داشتند. داماش با ۲۸ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

ملوان بندرانزلی نیز پس از شش هفته نباختن، مقابل آرمان گهر دو بر یک شکست خورد تا با ۱۷ امتیاز به رده شانزدهم سقوط کند.

در دیگر دیدارها، استقلال خوزستان با یک گل به مس رفسنجان باخت. نیروی زمینی در زمین خود با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ مغلوب بادران شد. قشقایی شیراز با دو گل به خوشه طلایی ساوه باخت. رایکای بابل با یک گل از سد مس کرمان گذشت و آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز به تساوی یک بر یک رضایت دادند.