لیگ دسته دو؛

سپیدرود در کرج مساوی کرد/ چوکا به صدر رسید

در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، سپیدرود رشت در کرج مقابل تیم شهدای رزکان مساوی کرد و چوکا با کسب سومین پیروزی پیاپی به صدر جدول رسید.

اختصاصی حرف تازه – در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، سپیدرود رشت در کرج مقابل تیم شهدای رزکان مساوی کرد و چوکا با کسب سومین پیروزی پیاپی به صدر جدول رسید.

عصر دیروز تیم فوتبال سپیدرود رشت در شرایطی مقابل شهدای رزکان به تساوی یک بر یک رضایت داد که این تیم برای سفر به کرج با مشکلات مالی عدیده ای مواجه شده بود اما با این حال سپیدرود با گل دقیقه ۳۰ حسین آفرین زاد که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود از حریف خود پیش افتاد و این برتری تا هفتمین دقیقه وقت های تلف شده تداوم داشت. در لحظات پایانی و در دقیقه ۹۷ در نهایت تیم میزبان موفق شد دروازه سپیدرود را باز کند و مانع از کسب سومین پیروزی پیاپی شاگردان حسن اشجاری در تیم سپیدرود در این مسابقات شود.

در دیگر دیدار مهم برای فوتبال دوستان گیلانی، تیم فوتبال چوکای تالش میزبان شهرداری بم بود که این دیدار در پایان با نتیجه سه بر یک به سود چوکا به پایان رسید تا شاگردان نظرمحمدی با کسب سومین پیروزی متوالی و ۹ امتیاز به صدر جدود صعود کنند. سید علی یحیی زاده، محمد آشتیانی و سعید مرتضوی از روی نقطه پنالتی گل های چوکا در این دیدار را به ثمر رساندند.

بدین ترتیب تا پایان هفته سوم چوکا با ۹ و سپیدرود با ۷ امتیاز در رده های اول و سوم جدول رده بندی قرار دارند و پیام توس خراسان با تفاضل گل بهتر نسبت به سپیدرود در رده دوم ایستاده است. در این فصل، دو تیم گیلانی از بخت بالایی برای راهیابی به لیگ یک برخوردارند هرچند مشکلات مالی همواره همراه تیم های گیلانی بوده و بی توجهی مسئولین می تواند سرنوشت دیگری را برای آنها رقم بزند.