باخت خانگی مقابل قعرنشین لیگ؛

سپیدرود در سراشیبی سقوط/ شوک رفتن جادوگر هم جواب نداد

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری حساس از هفته بیستم لیگ برتر در یک بازی خانگی مقابل تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان شکست خورد تا شرایط پیچیده ای برای بقا داشته باشد.

حرف تازه – تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری حساس از هفته بیستم لیگ برتر در یک بازی خانگی مقابل تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان شکست خورد تا شرایط پیچیده ای برای بقا داشته باشد.

در این دیدار برای سپیدرود رشت ایمان صادقی، لوکا توتادزه، میلاد قربان‌زاده، میلاد شیخی‌سلیانی، امیر منصوریان، محمداسماعیل علیزاده(۸۵- میلاد احمدی)، حسین ابراهیمی(۷۱- محمد نزهتی)، میثم تهی‌دست، محمد غلامی، مهرداد بایرامی(۶۴- حمیدرضا طاهرخانی) و حسین شنانی به میدان رفتند و سهیل حق شناسهدایت سپیدرودی ها را در این دیدار بر عهده داشت.

برای استقلال خوزستان نیز حسین پورحمیدی، سید ساسان شیرمردی، میثم شاه‌مکوندزاده، میثم کریمی، وحید حمدی‌نژاد، مصطفی کیانی، ایوب کلانتری، محمد شریفی(۴۶- رامین داوودی)، وحید نامداری(۴۶- وحید خشتان)، امیرحسین باقرپور(۸۶- محمدرضا مظاهری) و مجتبی رمضانی به میدان رفتند. کریم قنبری نیز سرمربی موقت استقلال خوزستان است.

سرخپوشان رشتی که در این دیدار و پس از شوک خداحافظی علی کریمی، به دنبال کسب سه امتیاز خانگی و بازگشت به شرایط امیدوارکننده در جدول بودند باز هم در کسب سه امتیاز ناکام بودند و بازی برده را با شکست تعویض کردند.

در این دیدار ابتدا محمد غلامی سپیدرودی ها را در همان نیمه اول و در دقیقه ۳۷ از حریف پیش انداخت اما در ادامه رامین داوودی دو بار در دقایق ۶۰ و ۹۲ دروازه سپیدرود را باز کرد تا در نهایت آبی های خوزستانی پیروز این دیدار باشند.

در انتهای جدول استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز از ۲۰ دیدار (با احتساب ۶ امتیاز منفی) قرار دارد و سپیدرود با ۱۲ امتیاز از ۲۰ دیدار وضعیت نگران کننده ای دارد. بالاتر از این دو تیم ذوب آهن با ۱۵ امتیاز از ۱۸ دیدار و نفت مسجد سلیمان با ۱۸ امتیاز از ۲۰ دیدار قرار دارند.

در دیگر دیدارهای امروز تراکتور سازی با ۲ گل سپاهان را شکست داد و اولین باخت زردپوشان اصفهانی در این فصل را رقم زد. پیکان و پدیده نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند و نساجی مازندران با تساوی دو بر دو مقابل میزبان خود نفت مسجد سلیمان متوقف شد.

پرسپولیس با ۴۱ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد؛ پدیده ۳۹ امتیازی است و سپاهان با یک دیدار کمتر ۳۸ امتیاز کسب کرده و سوم است. استقلال و تراکتور نیز با ۳۷ امتیاز به دنبال سه تیم بالای جدول هستند.