برنامه هفته سوم لیگ یک؛

سپیدرود به دنبال رکورد سی بازی بدون شکست خانگی

حرف تازه : هفته سوم رقابتهای لیگ یک روز جمعه برگزار خواهد شد و سپیدرود بعد از دو برد متوالی میزبان خیبر خرم آباد خواهد بود.جدال بومی ترین تیمهای لیگ یک میتواند جدال جذابی از آب دربیاید. سپیدرود در اندیشه صدرنشینی و کسب سومین برد متوالی می باشد و خیبر نیز نیم نگاهی به کسب نخستین […]

حرف تازه : هفته سوم رقابتهای لیگ یک روز جمعه برگزار خواهد شد و سپیدرود بعد از دو برد متوالی میزبان خیبر خرم آباد خواهد بود.جدال بومی ترین تیمهای لیگ یک میتواند جدال جذابی از آب دربیاید. سپیدرود در اندیشه صدرنشینی و کسب سومین برد متوالی می باشد و خیبر نیز نیم نگاهی به کسب نخستین برد دارد.سپیدرود ۲۹ بازی می باشد در رشت شکست نخورده است و در این فکر می باشد رکورد خود را به ۳۰ امین بازی برساند.

شاید حساس ترین بازی هفته را دو تیم پرمهره خونه به خونه و بادران در بابل برگزار می کنند.جایی که اکر میثاقیان سرمربی فصل گذشته خونه به خونه به دلیل اختلاف با مدیران این تیم میانه فصل این تیم را ترک کرد و مجددا به این شهر باز خواهد گشت.باید دید استقبال بابلی ها از وی چگونه خواهد بود؟خونه به خونه با دو بردی که کسب کرده است به دنبال سومین برد متوالی خود می باشد و بادران نیز با میثاقیان قطعا از پیش بازنده نیست.

دیگر دیدار حساس این هفته دربی کرمان می باشد.جایی که مس کرمان با ابراهیم زاده میزبان گل گهر سیرجان با وینگو بگوویچ خواهد بود.
مس دو تساوی متوالی کسب کرده است و گل گهر دو برد متوالی و قطعا مس در صورتی که این هفته هم نتواند مقابل گهر گهر به برتری نرسد شاید وضعیت ابراهیم زاده کمی خطرناک شود.

دیدار آلومینیوم اراک و پارس جنوبی نیز در اراگ دیدار جالبی می تواند باشد.مهابادی و تارتار دو هم بازی قدیمی این بار در کسوت مربی مقابل هم قرار می گیرند.اراکی ها هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و با ۳ گل استقلال اهواز را درخانه اش شکست دهند تا نشان دهند شکست هفته اول این تیم مقابل ملوان اتفاقی بوده است.پارس جنوبی نیز با دو برد حفیف ۱-۰ در اندیشه سومین برد متوالی خود می باشد.

برنامه هفته سوم رقابتها به شرح ذیل می باشد:

هفته سوم – جمعه ۲۹ مرداد ۹۵

سپیدرود – خیبر خرم‌آباد – ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه شهید عضدی رشت

فولادیزد – ملوان انزلی – ساعت ۱۷:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد

مس کرمان- گل‌گهر سیرجان – ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه امام علی کرمان

خونه به خونه بابل- بادران تهران – ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه هفتم تیربابل

اکسین کرج- استقلال اهواز- ساعت۱۷:۳۰- ورزشگاه انقلاب کرج

راه‌آهن تهران- مس رفسنجان – ساعت ۱۷:۳۰ – ورزشگاه شهید درخشان صبا شهرتهران

آلومینیوم اراک- پارس جنوبی جم بوشهر- ساعت۱۷:۳۰- ورزشگاه امام خمینی اراک

ایرانجوان بوشهر- نساجی قائمشهر – ساعت۱۸:۰۰- ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

نفت مسجدسلیمان- فجرسپاسی شیراز- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

منبع : رودسپید