سپیدرود با ترکیب کامل و همراهی تماشاگران در تهران به مصاف نفت می رود

حرف تازه – تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران به مصاف نفت تهران می رود. در این دیدار که از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد سپیدرودی ها بدون مصدوم و با آمادگی کامل و حمایت تماشاگرانشان پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت. […]

حرف تازه – تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران به مصاف نفت تهران می رود.

در این دیدار که از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد سپیدرودی ها بدون مصدوم و با آمادگی کامل و حمایت تماشاگرانشان پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

هواداران سپیدرود جهت همراهی این تیم می توانند از اتوبوس هایی که در نظر گرفته شده است برای سفر به تهران و حضور در استادیوم استفاده کنند.

شاگردان نظر محمدی که آخرین تمرین خود در رشت را روز گذشته در زمین چمن دانشگاه گیلان انجام دادند امروز راهی تهران می شوند و یک جلسه تمرین تاکتیکی را نیز در تهران برگزار می کنند.

دیدار سپیدرود و نفت در شرایطی در هفته اول برگزار خواهد شد که سپیدرود سیری صعودی و نفت وضعیتی نگران کننده داشته است.

نفت تهران پس از قهرمانی در جام حذفی، کادر فنی و بسیاری از بازیکنان خود را از دست داد و در فصل نقل و انتقالات هم نتوانست چندان در یارگیری موفق عمل کند که شاید یکی از مهم ترین دلایل آن بلاتکلیفی در خصوص سرمربی این تیم بود. نفتی ها که تا پیش از دیدار سوپرجام علی کریمی را برای هدایت این تیم مدنظر داشتند نهایتا نتوانستند با جادوگر آسیا به توافق برسند و حمید درخشان سرمربی این تیم شد. نفت در دیدار سوپرجام هم با ارائه نمایشی بسیار ضعیف با سه گل مغلوب پرسپولیس شد.

اما در سوی دیگر میدان سپیدرودی ها دو فصل قبل از لیگ دو به لیگ یک صعود کردند. فصل گذشته نیز با ارائه بازی های قابل قبول راهی لیگ برتر شدند. در مسیر آماده سازی تیم برای حضور در لیگ برتر نیز به مصاف تیم ملی دانشجویان، پیکان، سایپا، فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز رفتند که حاصل آن چهار پیروزی و دو تساوی بود. 

نظر محمدی همچنین ضمن حفظ مهره های تاثیر گذار فصل گذشته (به جز شایان مصلح) ، موفق شد بازیکنان مدنظر خود را خیلی زود جذب این باشگاه کند و تمرینات را با تیم تقریبا کامل پیگیری کند. سپیدرود از معدود تیم هایی بود که علی رغم تمام مشکلات مالی برنامه پیش فصل منظم و خوبی را پشت سر گذاشت.