سپیدرود باز هم یک هیچ برد

حرف تازه : در ادامه مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت برابر شهرداری بندرعباس به برتری رسید. به گزارش حرف تازه به نقل از ایرنا، در این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شهرداری بندرعباس […]

حرف تازه : در ادامه مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت برابر شهرداری بندرعباس به برتری رسید.

به گزارش حرف تازه به نقل از ایرنا، در این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شهرداری بندرعباس به برتری رسید تا همچنان امیدوار به صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشد .
این مسابقه ، از هفته پنجم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت ، در حضور حدود سه هزار تماشاگر و در یک هوای ابری برگزار شد .
با توجه به اینکه نتیجه این دیدار برای هر دوتیم به خصوص برای سپیدرود رشت به دلیل میزبانی مهم بود ، این تیم بازی را با حملات همه جانبه آغاز کرد اما در اواسط نیمه اول کار به تعادل کشید اما در دقایق پایانی این نیمه ، تیم سپیدرود بر توپ و میدان مسلط شد اما نتوانست از فرصت های به دست آورده استفاده کند تا نیمه اول بدون گل مساوی شود .
در نیمه دوم باز این تیم فوتبال سپیدود رشت بود که با حمایت طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و سرانجام در دقیقه ۵۲ موفق شد توسط میعاد یزدانی به گل برتری دست یابد تا هر سه امتیاز حساس این بازی را کسب کند .
قضاوت این مسابقه را مجید پورعلی با کمک های محسن سلطانی و مهدی سیفی برعهده داشتند که در جریان این دیدار ، محمدرضا الماسخاله از تیم سپیدرود رشت و حمید صفری از تیم شهرداری بندرعباس کارت زرد دریافت کردند.
پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته چهارم مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم های شهرداری بندرعباس و سپیدرود رشت با کسب پنج امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان های سوم و چهارم جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند که تیم سپیدرود با این پیروزی بالاتر از تیم شهرداری بندرعباس در جدول رده بندی قرار خواهد گرفت .
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری بندرعباس در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران ، کیمیافرآیند و بادران تهران و کارای شیراز هم گروه هستند .
مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور ۱۲ تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را دریافت می کند .